خانهاخبار
تاریخ عرضه و قیمت نسخه‌های گلکسی اس 10 سامسونگ فاش شد

تاریخ عرضه و قیمت نسخه‌های گلکسی اس 10 سامسونگ فاش شد

تازه‌ترین گزارش درباره Galaxy S10 به قیمت احتمالی نسخه‌های مختلف آن و همچنین تاریخ احتمالی عرضه‌اش اشاره دارد. انتظار می‌رود 18 اسفند شاهد ورود این پرچمداران تازه سامسونگ به بازار باشیم.
۱۳۹۷/۹/۲۴

تقریبا همه شک و تردیدها درباره خانواده Galaxy S10 سامسونگ در حال از بین رفتن است و هر روز شاهد انتشار خبرهای موثق بیشتری از آن‌ها هستیم. از طرفی اصلا عاقلانه نیست که همه چیز را قطعی بدانیم و برخی احتمالات را از بین رفته تلقی کنیم اما شکل و قالب کلی طراحی، اندازه صفحه نمایش و همچنین مشخصات کلی دوربین‌های S10، S10 Plus و S10 Lite حالا دیگر تقریبا قطعی شده‌اند و اطلاعات پایداری درباره‌شان منتشر می‌شود.

شاید باورتان نشود اما تازه‌ترین گزارش از خبرگزاری Gizmodo انگلیس برخی مشخصات مهم را درباره این خانواده تأیید کرده است که پیش از این در اغلب خبرها اطلاعات مشخصی درباره‌شان وجود نداشت. منظور ما تاریخ دقیق رونمایی، قیمت، کانفیگ حافظه داخلی و همچنین عرضه این گوشی‌های پرچمدار است.

image

همان‌طور که انتظار می‌رفت، خانواده Galaxy S10 فوریه 2019 و در خلال برگزاری اولین رویداد آنپکد سامسونگ در سال آینده معرفی می‌شوند. این رویداد انحصاری احتمالا تنها چند روز پیش از آغاز نمایشگاه بین المللی MWC 2018 در بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد. تاریخ احتمالی رونمایی از خانواده Galaxy S10 سامسونگ 20 فوریه اعلام شده است.

امکان پیش خرید این خانواده سطح بالا هم احتمالا از همان بدو معرفی برای علاقه مندان میسر خواهد بود و عرضه رسمی هم ممکن است از 8 مارس (18 اسفند) آغاز شود. هنوز این تاریخ‌ها رسما مورد تأیید قرار نگرفته‌اند اما به طور تقریبی منطقی به نظر می‌رسند. از طرفی نمی‌دانیم تاریخ 18 اسفند تنها مخصوص بازار بریتانیا است یا به سایر بازارهای جهانی هم تعمیم داده می‌شود.

با توجه به بازار بریتانیا به نظر می‌رسد که قیمت پایه خانواده Galaxy S10 از 669 پوند آغاز شود. این قیمت مشخصا متعلق به Galaxy S10 Lite با پنل نمایش 5.8 اینچی تخت و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است؛ در حالی که Galaxy S10 با پنل نمایش 6.1 اینچی خمیده احتمالا 799 و 999 پوند برای نسخه‌های 128 و 512 گیگابایتی به ترتیب قیمت خواهد داشت.

در آخر Galaxy S10 Plus ممکن است در سه نسخه با کانفیگ متفاوت به بازار راه یابد و قیمت مدل‌های مختلفش برای نسخه‌های 128، 512 و 1 ترابایتی به ترتیب معادل 899، 1099 و 1399 پوند باشد.

از طرفی این قیمت‌ها را نمی‌توان به صورت مستقیم به دلار و ریال تبدیل کرد؛ چراکه قیمت مدل‌ها با توجه به شرایط هر کشور متفاوت خواهد بود. برای مثال، منبع انتشار این گزارش معتقد است که Galaxy S10 Lite به قیمت 670 دلار روانه بازار آمریکا می‌شود؛ Galaxy S10 استاندارد و Galaxy S10 Plus هم به ترتیب 799 و 1399 دلار قیمت خواهند داشت.

ممکن است یک نسخه Special Edition گرانتر هم با  پنل نمایش 6.7 اینچی از Galaxy S10 در کار باشد. این گوشی مرموز ممکن است 6 دوربین در پنل جلو و پشتی داشته باشد.

سایر اطلاعاتی که در این گزارش Gizmodo تأیید شده است، شامل حسگر اثرانگشت اولتراسونیک، توانایی شارژ بی سیم سایر دستگاه‌ها و قابلیتی که احتمالا PowerShare نام دارد می‌شود. این گزارش اشاره دارد که حسگر تشخیص عنبیه چشم از خانواده Galaxy S10 حذف می‌شود و البته قابلیت پشتیبانی از 5G هم در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

امیررضا

۱۳۹۷/۱۰/۴
این قابلیت چیزی نیست که شرکت روش مانور بده و اگه اینکارو بکنه احمقه، و همینطور قرار نیست هر ثانیه این قابلیت استفاده شه، کاربرد اصلیش برای وقتیه که گوشی داره خاموش میشه، حالا رو چه حساب اضافه کردن این قابلیت حماقته؟

حسینیان*

۱۳۹۷/۱۰/۲
یه چیزهای هست که باید بهمون بیاد تا انجامش بدیم
کشور ما یه سرزمین آفتاب خور حسابی هست باید تو حوزه تولید انرژی وارد بشه که خیلی ضعیف داره عمل میکنه
میتونیم با انرژی خورشیدی کلی دستگاه آب شیرین کن رو اکتیو کنیم و تا حد زیادی مشکل کم آبی مناطق مرکزی حل شه.

erfan

۱۳۹۷/۹/۲۸
کی میشه ما هم گوشی در این سطح بسازیم افتخار کنیم...
تو پزشکی و سلول بنیادی و ... افتخار میکنیم
ولی گوشی عالی هم بااااااااااااااید بسازیم
باید

sahand

۱۳۹۷/۹/۲۷
امیدوارم نسخه لایت از پردازنه قدرتمند تری بهر ببره یا مثل ایفون اس ای از پردازنده نسل قبل استفاده کنه

jafar

۱۳۹۷/۹/۲۵
سامسونگ اگه قابلیت شارژ بی سیم سایر دستگاه‌ها رو هم رو اینا بزاره واقعا احمقه
حالا هواوی یه شکری خورد و این قابلیتو گزاشت که هیچ کاربردی نداره و فقط جنبه ظاهری داره به خاطر سرعت شارژش
حالا سامسونگ هم میخواد همین اشتباهو کنه واسه رقابت مضخرف