خانهاخبار
اندروید پای 9 برای گوشی‌های سونی از هم‌اکنون در دسترس است

اندروید پای 9 برای گوشی‌های سونی از هم‌اکنون در دسترس است

اندروید 9 پای اکنون چند ماهی است که به صورت رسمی توسط گوگل به صورت رسمی انتشار یافته و شرکت‌های بزرگ تولیدکننده در تلاش هستند تا در آن مطابق سلیقه خود تغییراتی را ایجاد نمایند.
۱۳۹۷/۹/۲۱

در زمینه انتشار به‌روزرسان‌های نرم‌افزاری، از سونی همواره به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام یاد می‌شود. در این مدت اخیر، چندین بار در رابطه با نسخه بتا برای جدید‌ترین گوشی‌های سونی گزارش‌هایی منتشر شد. در آخرین گزارش به دست آمده، اعلام شده که سونی گوشی‌های Xperia XZ2 و Xperia XZ3 را به برنامه بتای خود افزوده است. این گزارش یک هفته پس از انتشار اندروید 9 پای برای گوشی Xperia XZ2 Premium منتشر شد. این شرکت در تلاش است تا به وعده خود جامه عمل بپوشاند و اندروید 9 پای را برای گوشی‌های سری Xperia عرضه کند. امروز سونی خبر بسیاری خوبی را برای کاربران گوشی‌هایش به اشتراک گذاشته است؛ این خبر نشان می‌دهند که اندروید پای از هم اکنون برای برخی از گوشی‌های این کمپانی در دسترس است.

در واقع سونی این نسخه از اندروید زود‌تر از زمان در نظر گرفته شده، آماده کرده است. همچنین این شرکت تمامی ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌های صورت گرفته در این نسخه از اندروید را  در حالت لیستی برای کاربران قرار داده است تا بتوانند با قابلیت‌های کاربردی و لذت بخش این نسخه آشنا شوند و از آن نهایت استفاده را ببرند.

اندروید پای جدیدترین قابلیت‌های هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد. همانطور که می‌دانید هوش مصنوعی به سرعت در حال گسترش است به حدی که هم اکنون به یکی از شاخصه‌های اصلی گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. به لطف هوش مصنوعی، از این پس گوشی اکسپریای شما می‌تواند نحوه استفاده و سلایق شما را ذخیره کند و در طول زمان هوشمند‌ی آن‌ها افزایش خواهد یافت.

در زمینه تصویربرداری، اندروید 9 قابلیت بوکه را برای گوشی‌های هوشمند فراهم می‌سازد و در کنار آن قابلیت‌های اخیرا استفاده شده را به یاد می‌آورد. همچنین در آینده کلیدهای شناور به منظور دسترسی آسان‌تر قرار خواهد گرفت.

به‌روزرسان اندروید 9 سونی، بهینه‌سازی‌های بسیاری را برای صرفه‌جویی در مصرف باتری را با خود به همراه آورده است تا مدیریت بهتری بر روی توان مصرفی گوشی صورت گیرد. قابلیت Always On نیز در صورت عدم استفاده به طور خودکار غیرفعال می‌گردد. همچنین تنها با یک بار شارژ کردن، می‌تواند یک روز کامل شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند.

همچنین قابلیت باتری تطبیقی در این گوشی گنجانده شده است و یادگیری ماشینی برای پیش‌بینی استفاده شما از نرم‌افزارهای خاص در زمان مشخص به کار گرفته می‌شود. روشنایی تطبیقی نیز بر اساس شرایط محیط نور صفحه نمایش را تنظیم می‌کند.

بخش اعلانات نیز شامل پیشرفت‌هایی شده است. اگر شما نیازی به اطلاع‌رسانی مداوم ندارید، می‌توانید ویژگی Do not disturb را فعال کنید. همچنین شما می‌توانید اعلانات صوتی و بصری را در حال سکوت قرار دهید و تنها از مخاطبین علامت‌گذاری شده تماس دریافت کنید.

پاسخ هوشمند نیز در بخش پیام‌رسانی فراهم شده است تا پاسخ‌دهی تنها با یک بار فشردن صورت پذیرد. قابلیت محدود سازی برنامه‌هایی که مصرف بسیار بالایی دارند نیز در این نسخه قرار گرفته است که در زمینه ماندگاری شارژ باتری تاثیر بسزایی دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد علی

۱۳۹۷/۹/۲۴
خیلی خابی
من ماه پیش xzp رو آپدیت کردم