خانهاخبار
لنز ورزشی 200-70 سیگما رسما معرفی شد

لنز ورزشی 200-70 سیگما رسما معرفی شد

شرکت سیگما در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که لنز جدید این شرکت با نام لنز ورزشی 200-70 تا اواخر ماه دسامبر روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۷/۹/۲۱
image

شرکت سیگما در رویداد فوتوکینا ۲۰۱۸ در ماه سپتامبر از پنج لنز جدید رونمایی کرد که یک لنز مخصوص زومِ تله‌فوتو با دیافراگم بزرگ هم در میان آن‌ها دیده می‌شد. این لنز احتمالاً یکی از مورد انتظارترین لنزهای تاریخ سیگماست که به گفته‌ی این شرکت قرار است در ماه دسامبر روانه‌ی بازار شود.

حالا، این شرکت ژاپنی اعلام کرده که به موجب پایبند ماندن به وعده‌اش، از اواخر همین ماه لنز ورزشی 70-200mm f/2.8 DG OS HSM را به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر نیز فاز پیش‌خرید آن شروع شده است.

هرچند لنز 70-200mm f/2.8 لنز ورزشی نامیده شده، ولی فرمول اپتیکال آن شبیه لنزهای هنری سیگماست. جنس این لنز از آلیاژ منیزیم است که ضد آب و ضد گردوغبار و شیشه‌ی جلویی آن آب و روغن را دفع می‌کند.

این لنز برای ضبط بی‌نقص تصاویر بوکه از گشادگی دیافراگم ۱۱ تیغه‌ای برخوردار است، و به منظور واضح‌تر شدن تصاویر از سیستم داخلی تثبیت عکس استفاده می‌کند.

لنز مذکور همچنین امکان استفاده از سیستم عامل Intelligent سیگما را دارد و با کمک حسگر شتاب‌سنج خود می‌تواند در همه‌ی جهت‌ها به صورت افق‌گرد تصویربرداری کند.

قیمت

سیگما 70-200mm با قیمت 1499 دلار به جمع دو لنز حرفه‌ای دیگر این شرکت می‌پیوندد که دارای دیافراگم f/2.8 هستند، یعنی لنز هنری 14-24mm و 24-70mm.

با این قیمت، این لنز هم مثل اکثر لنزهای سیگما، نسبت به اکثر نمونه‌های مشابه خود که توسط کانن و نیکون تولید شده ارزان‌تر است. لنز سیگما حدود ۶۰۰ دلار ارزان‌تر از لنز 70-200mm f/2.8 III IS USM کانن و ۱۰۰۰ دلار ارزان‌تر از لنز 70-200mm f2.8E FL ED VR نیکون است.

لنز ورزشی 70-200mm f/2.8 DG OS HSM با گیره‌های لنز کانن EF، نیکون F و گیره‌های خود شرکت سیگما سازگاری دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)