خانهاخبار
هوآوی Enjoy 9 با پردازنده اسنپدراگون و بدون حسگر اثر انگشت رسما معرفی شد

هوآوی Enjoy 9 با پردازنده اسنپدراگون و بدون حسگر اثر انگشت رسما معرفی شد

در این مطلب به بررسی برخی از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری مدل Enjoy 9 هوآوی می‌پردازیم.
۱۳۹۷/۹/۲۱

هوآوی به تازگی مدل Enjoy 9 را معرفی کرده است. این مدل یک نسخه ضعیف‌تر نسبت به Enjoy 9 plus است که در ماه اکتبر در چین عرضه شد.

این گوشی هوشمند از نمایشگر ۲۶/۶ اینچی بهره می‌برد. رزولوشن نمایشگر مورد استفاده در این دستگاه ۷۲۰×۱۵۲۰ پیکسل است. دوربین اصلی از دو دوربین عمودی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم به ترتیب f/1.8 و f/2.4 تشکیل شده و دوربین سلفی این گوشی هوشمند رزولوشن ۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.0 دارد. خریداران Enjoy 9 هوآوی می‌توانند از بین دو مدل با حافظه داخلی و رم به ترتیب ۳۲+۳ یا ۶۴+۴ گیگابایت یکی را انتخاب کنند، اما در هر دو مدل از چیپ‌ست اسنپدراگون ۴۵۰ استفاده شده و خبری از چیپ‌ست کایرین در این گوشی نیست.

image

در این گوشی هوشمند هیچ ابزار بایومتریکی از قبیل سنسور اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی تعبیه نشده است، فقط یک اسکنر دو بعدی چهره صورت وجود دارد که ناامن و ناامید کننده است.

خبر خوب باتری 4000 میلی آمپر ساعت این گوشی است که باعث افزایش مدت زمان استفاده از گوشی شده. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو به همراه رابط کاربری EMUI 8.2 اشاره کرد.

گوشی هوآوی Enjoy 9 در رنگ‌های آبی، قرمز، بنفش گرادیانت و مشکی به بازار عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند درتاریخ 12 دسامبر در چین وارد بازار می‌شود اما هوآوی هنوز قیمت رسمی آن را اعلام نکرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

AliReza_S7

۱۳۹۷/۹/۲۶
این گوشی میان رده یا پایین رده و چیزی بین اینها محسوب میشه...چه انتظاری بیش از این داری؟!

AliReza_S7

۱۳۹۷/۹/۲۶
بنظر میرسه این گوشی چیزی بین میان رده و پایین رده باشه با امکاناتی که دارا هست و انتظار بیش از حدی نمیشه ازش داشت...با این حال جالبه که در این سطح از همچین طراحی بدنه ای برخورداره

م ی ن ا

۱۳۹۷/۹/۲۱
دوربین اصلی از دو دوربین عمودی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی :|
هههههههه