خانهاخبار
همه نسخه‌های بازی Infinity Blade از روی اپ استور حذف شد!

همه نسخه‌های بازی Infinity Blade از روی اپ استور حذف شد!

شرکت Epic Games به دلیل عدم توانایی در پشتیبانی، دست به اقدامی عجیب زده و کلیه نسخه‌های بازی Infinity Blade را از روی اپ استور حذف کرده است.
۱۳۹۷/۹/۲۰

Infinity Blade Trilogy عنوانی است که کمتر کسی دیده می‌شود که نام آن را نشنیده باشد. این بازی به صورت اختصاصی برای سیستم عامل iOS عرضه شد و دنیای گیم‌های موبایل را با گرافیک خیره کننده خود، دگرگون کرد. اما متأسفانه شرکت Epic Games که تولید کننده این بازی به حساب می‌آید، به دلیل مشغله زیاد و کار روی بازی‌های جدید و عدم توانایی در پشتیبانی، کلیه نسخه‌های Infinity Blade را از روی اپ استور حذف کرد.

بازی‌های موبایلی در ابتدا، آنچنان که باید و شاید جدی گرفته نمی‌شدند، چرا که کاربران تنها به عنوان یک ابزار گذران وقت روی آنها حساب می‌کردند، اما چندی است که دنیای بازی‌های موبایلی دگرگون شده و شرکت‌های سازنده گیم سعی می‌کنند تا از طریق عرضه عناوین جدید یا به وسیله پرداخت‌های درون برنامه‌ای، کاربران را وادار به صرف هزینه کرده و از این طریق نیز کسب درآمد می‌کنند.

image

بازی Infinity Blade در سال 2010 به صورت اختصاصی برای سیستم عامل آی او اس عرضه شد و دنیای کسل کننده بازی‌های موبایلی را از این رو به آن رو کرد. گرافیک این بازی در زمان خود، بی نهایت شگفت انگیز بود و تمامی کاربران را به خود محصور می‌کرد. این اتفاق درست در زمان معرفی آيفون 4 رخ داد. اما از آن زمان تا به حال، دنیای تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده و اتفاقات زیادی در آن افتاده و همین موضوع باعث شده تا میزان فروش سری بازی‌های Infinity Blade تا حد زیادی پایین آمده و با عرضه بازی‌های جدید، دیگر کسی سمت آنها نمی‌رود. همین موضوع سبب شده Epic Games طی تصمیمی جدید و به دلیل عدم توانایی در پشتیبانی، کلیه نسخه‌های اینفینیتی بلید را از روی اپ استور حذف کند.

بازی Fortnite که چندی است عرضه شده و فکر و ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده، یکی از عواملی است که باعث شده تا تیم فنی و طراحی شرکت Epic Games تمام فکر و ذهن خود را صرف آن کرده و به این ترتیب، زمانی برای پشتیبانی از سری بازی‌های Infinity Blade را نداشته باشند.

تا سال 2013، بازی اینفینیتی بلید همواره جزء سه بازی برتر به حساب می‌آمد، اما از آن زمان تا به حال، کاربران دیگر تمایلی به خرید نسخه‌های مختلف این بازی را نداشته و به همین دلیل، ارزش این عنوان نزد شرکت Epic Games تا حد چشمگیری پایین آمد و به این ترتیب، پشتیبانی از آن پایان یافته و نسخه‌های مختلف ارائه شده به صورت کامل از روی اپ استور حذف شد. اگر پیش از این اقدام به خرید و دانلود نسخه‌های مختلف اینفیتی بلید کرده‌اید، تا زمانی که نسخه های آینده iOS از آن پشتیبانی می‌کند، می‌توانید همچنان آنها را تجربه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

avad

۱۳۹۷/۹/۲۱
پولم به فنا رفت

sajad

۱۳۹۷/۹/۲۰
تیتر رو دیدم خواستم بگم فورت نایت که شما گفتید واقعا ولی خیلی درامد زیادی کسب کرد epicاز فورت نایت تازه unreal engineهم که مدتی رایگان شده دیگه واقعا داره شرکت بزرگی میشه