خانهاخبار
گوشی جدید شیائومی احتمالا به دوربین 48 مگاپیکسلی درون نمایشگر مجهز می‌شود

گوشی جدید شیائومی احتمالا به دوربین 48 مگاپیکسلی درون نمایشگر مجهز می‌شود

شیائومی برای سال جدید میلادی برنامه‌های بسیاری در نظر دارد و می‌خواهد روند رو به رشد خوب خود را کماکان ادامه دهد.
۱۳۹۷/۹/۱۹

لین بین، مدیرعامل شرکت شیائومی تایید کرده است که در ژانویه سال 2019 به صورت رسمی از گوشی جدید رونمایی می‌کند که از دوربینی 48 مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره می‌برد. در حالی که بسیاری از طرفداران این برند حدس می‌زدند که این گوشی از سری Mi خواهد بود و Mi 9  نام خواهد گرفت اما گزارش تازه‌ای منتشر شد که نشان می‌دهد احتمال قرارگیری این گوشی در سری Redmi وجود دارد و ممکن است به اولین پرچمدار از این سری تبدیل شود. این اطلاعات تازه فاش می‌کنند که این گوشی Redmi مرموز از طراحی دوربین درون نمایشگر استفاده می‌کند که دوربین آن در درون دایره‌ای کوچک قرار گرفته است.

اطلاعات به دست آمده از منابع صنعتی نشان می‌دهند که وضوح دوربین گوشی آتی شیائومی برابر با 48 مگاپیکسل است و پنل LCD صفحه نمایش آن توسط شرکت چینی Boe تولید خواهد شد. احتمال می‌رود که بدنه این گوشی نسبتا ضخیم باشد اما نسبت ابعاد تصویر آن بسیار چشمگیر خواهد بود زیرا این گوشی از طراحی جدید بهره خواهد برد که در آن دوربین سلفی این گوشی همچون گوشی‌ جدید Samsung Galaxy A8s و گوشی آتی Huawei Nova 4 در درون قسمتی گرد مانند قرار می‌گیرد.

طبق شایعات منتشر شده، سنسور 48 مگاپیکسلی تنها بخشی از دوربین سه‌گانه این گوشی خواهد بود که شامل یک لنز زوایه دید گسترده نیز می‌شود. در رابطه با نحوه قیمت‌گذاری این گوشی، هنوز اطلاعات جدیدی در دسترس نیست اما با این حال دیزاین به‌روز گوشی و دوربین قدرتمند این گوشی حاکی از این است که محصولی گران‌ قیمت طرف هستیم. احتمال می‌رود که قیمت این گوشی در کشور چین حدود 2000 یوان باشد.

شایعات پیشین فاش کرده بودند که این پرچمدار مرموز سری Redmi از سنسور 48 مگاپیکسلی ISOCELL Bright CM1 ساخت سامسونگ بهره می‌برد که نسبت به سنسور IMX586 ارزان‌تر است. تصویر منتشر شده توسط که لین بین نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است اولین مدل سری Redmi باشد که از قاب شیشه‌ای استفاده می‌کند. پس از عرضه گوشی SD675، شیائومی اعلام کرد که به‌زودی گوشی دیگری را عرضه می‌کند که از پردازنده مشابه SD675 بهره می‌برد. گوشی SD675 نیز به دوربینی با سنسور48 مگاپیکسلی مجهز شده است. در ماه دسامبر، کوالکام از پردازنده 11 نانومتری Snapdragon 675 پرده برداشت. بنا بر شایعات، گوشی پرچمدار مرموز Redmi به پردازنده Snapdragon 675 مجهز خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Farhad

۱۳۹۷/۹/۲۰
استراتژی خوب برای به دست آوردن دوربین پیشرفته به تلفن های حد وسط، این میتونه رقابت خوبی بشه برای بقیه!