خانهاخبار
گلکسی A8s با نمایشگر Infinity-O، اسنپدراگون 710 و دوربین سه‌گانه معرفی شد

گلکسی A8s با نمایشگر Infinity-O، اسنپدراگون 710 و دوربین سه‌گانه معرفی شد

جدیدترین تلفن هوشمند شرکت سامسونگ با نام گلکسی A8s در رویدادی در چین معرفی شد. این موبایل از پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 710 استفاده می‌کند و به نمایشگر Infinity-O و دوربین سه‌گانه مجهز است.
۱۳۹۷/۹/۱۹
image

سامسونگ امروز در مراسمی در کشور چین از گوشی گلکسی A8s رونمایی کرد. این تلفن هوشمند اولین دستگاهی است که از نمایشگر جدید Infinity-O استفاده می‌کند و دوربین جلویی آن به صورت حفره‌ای بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. این صفحه نمایش تنها ویژگی جذاب موبایل مذکور نیست، چرا که سامسونگ پردازنده‌ای قدرتمند، دوربین عقب سه‌گانه، فضای ذخیره‌سازی و RAM قابل توجه‌ای برای آن در نظر گرفته است. ولی متاسفانه، این دستگاه اولین موبایل سری گلکسی است که جک هدفون ندارد.

image

طراحی

پشت و روی گلکسی A8s با شیشه پوشانده شده و دور آن یک قاب فلزی قرار دارد. این تلفن هوشمند با سه رنگ مشکی گرادیان، آبی الفی، و سبز شفقی به بازار می‌آید. شیشه‌ی پشت این دستگاه از نوع سه بعدی است و به گفته‌ی سامسونگ، رنگ دستگاه با توجه به زاویه‌ی دید شما تغییر می‌کند.

نکته‌ی جالب توجه این است که هر یک از سه مدل دارای یک ویژگی خاص است. دور دوربین وسطی (سنسور اصلی) یک حلقه‌ی رنگی وجود دارد که شکل جالبی به این تلفن بخشیده است. در مدل خاکستری، این حلقه طلایی است ولی در دو مدل دیگر هم‌رنگ خود دستگاه می‌باشد.

image

حفره‌ی دوربین بر روی نمایشگر Infinity-O بسیار بزرگ است و اصلاً با چیزی که در ویدیوی لو رفته از Lenovo Z5s دیده بودیم قابل مقایسه نیست. هنوز هم نوار حاشیه‌ی کوچکی در کنار نمایشگر وجود دارد که اندازه‌ی آن در بالا و پایین صفحه زیاد می‌شود.

خطوط آنتن در بالا و پایین دستگاه قرار گرفته است. در پایین موبایل نیز پورت USB-C و سوراخ‌های مربوط به بلندگو دیده می‌شود. دکمه‌ی بیکسبی و خشاب سیم کارت در سمت چپ و دکمه‌های صدا و پاور در سمت راست گوشی قرار گرفته است.

مشخصات گلکسی A8s

گلکسی A8s نمایشگری 6.4 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9 دارد. سامسونگ اطلاعاتی درباره‌ی رزولوشن صفحه نمایش نداده ولی با توجه به اطلاعات مرکز TENAA می‌دانیم که رزولوشن آن 2340 * 1080 است. این گوشی هوشمند از پردازنده‌ی اسنپدراگون 710 – که در طبقه‌ی بالای پردازنده‌های میان‌رده قرار دارد – استفاده می‌کند و به ۶ یا ۸ گیگابایت رم مجهز است. صرف‌نظر از میزان رم، ۱۲۸ گیگابایت هم به عنوان فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

درست مثل مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7، گلکسی A8s هم دوربین پشتی سه‌گانه دارد. یک لنز تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری، به همراه یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی با دیافراگم f/1.7 و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دیگر با دیافراگم f/2.2 برای اعمال اثر پرتره‌ی آنی در پشت این دستگاه قرار گرفته است. دوربین سلفی آن هم از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

image

علاوه بر این‌ها، گلکسی A8s مجهز به اسکنر اثر انگشت پشتی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری و اندروید ۸.۱ اوریو است.

قیمت و زمان عرضه

سامسونگ هنوز قیمتی برای این دستگاه اعلام نکرده اما صفحه‌ای در وبسایت خود آماده کرده تا کاربران بتوانند در هنگام عرضه آن را خریداری کنند. این شرکت همچنین مسابقه‌ای ترتیب داده تا نفر اول بتواند برنده‌ی یکی از این دستگاه‌ها شوند. ۲۲ نفر بعدی بلندگوی بلوتوث JBL Sd-18 دریافت می‌کنند و بسیاری از سایر کاربران نیز کوپن تخفیف این شرکت را می‌گیرند که برای خرید لوازم جانبی و سایر محصولات سامسونگ می‌توانند از آن استفاده کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۹/۲۴
کیفیتش 100 برابر پرچمدار کذایی و بوت لوپی هنگ جیه که مدام پیکسل هاش میسوزه و هنگ میکنه اینو شک نکن دوربین هاش هم از پرچمدار هنگ جی بهتره که هیچوقت جزو 20 تای برتر dxomark قرار نمیگیره

رامین

۱۳۹۷/۹/۲۱
هواوی خیلی زور زد ولی نتونست honor v20 و Nova 4 رو قبل از این گوشی معرفی کنه البته قابل پیش بینی هم بود چون InfintyO اختراع و ایده طراحی سامسونگ بود که چندماه قبل در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ معرفی شد

رامین

۱۳۹۷/۹/۲۱
ظرفیت باتری این گوشی 3400 هست و دلیل آن ظرافت بالای این گوشی هست که ضخامت کم 7.4میلیمتری داره و برای جبران این ظرفیت از تراشه 10 نانومتری استفاده شده. برای مثال آیفون Xs max با وجود سایز بزرگتر و ضخامت 7.7میلیمتری فقط باتری 3174mah داره و سونی xz3 با وجود داشتن ضخامت بسیار بیشتر 9.9میلیمتر فقط باتری 3300 داره پس نتیجه میگیریم ظرفیت باتری این گوشی معقول هست

رضا

۱۳۹۷/۹/۲۱
باز هم یه آشغال دیگه از سامهنگ بل یه سوراخ زشت بالای گوشی و حاشیه زیاد پایین گوشی وه خیلی طراحیش رو زشت کرده معرفی شده دوربینش هم مثل a9 و a7 pro 2018 بدردنخور و الکی هست

محمد

۱۳۹۷/۹/۲۰
سامسونگ 2 ماه پیش این نوع صفحه رو معرفی کرد و حبابی تازه میخواد این نوع صفحه با گوشی رو هفته آینده معرف یکنده تقلید کاره دیگه جدی نگیر