خانهاخبار
آپدیت جدید میت 20 پرو کیفیت تصاویر و کارایی حسگر بیومتریک آن را افزایش می‌دهد

آپدیت جدید میت 20 پرو کیفیت تصاویر و کارایی حسگر بیومتریک آن را افزایش می‌دهد

گوشی میت 20 پرو حدود دو ماه پیش در کنار دیگر گوشی‌های سری میت 20 معرفی شد و در میان آن‌ها، از مشخصات بهتری برخوردار است.
۱۳۹۷/۹/۱۹

گوشی هواوی میت 20 پرو قرار است به زودی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید را دریافت کند. این به‌روزرسانی جدید نواقص به‌‌روزرسانی قبلی را برطرف خواهد کرد و ویژگی جدیدی را به این گوشی می‌افزاید تا روند تکامل نرم‌افزار این گوشی توسط آپدیت‌های آتی میسر شود.

این آپدیت به صورت OTA منتشر خواهد شد و زمانی که کاربران آن را دانلود و نصب کنند؛ نسخه 9.0.0.142 EMUI بر روی گوشی‌ آن‌ها قرار خواهد گرفت و در کنار آن گوشی میت 20 پرو به پچ امنیتی ماه نوامبر مجهز می‌شود.

این به‌روزرسانی عملکرد دوربین و کیفیت تصاویر را بهبود می‌بخشد و همچنین عملکرد اسکنر تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت درون نمایشگر را بهینه می‌سازد تا عملیات بازگشایی قفل صفحه سریع‌تر صورت پذیرد. در سوی دیگر وضعیت موقعیت مکانی این گوشی در گوگل مپس به لطف سیستم ناوبری بهینه‌‌ شده بهتر از گذشته خواهد بود. در نهایت باگ مربوط به عدم نمایش اعلانات گوگل مسج در این نسخه به طور کامل رفع شده است.

به طور معمول، این آپدیت‌ها به صورت منطقه‌ای و مرحله به مرحله منتشر می‌شوند، بنابراین ممکن است برای برخی از کاربران در دسترس نباشد اما در طی روز‌های آینده، تمامی کاربران گوشی میت 20 پرو می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت نمایند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

امیر

۱۳۹۸/۱/۲
بیخیال داداش ما به جای اینکه وقتمونو صرف کار کردن با این گوشی های گران کنیم وقتمونو برای حفط کردن مشخصات صرف میکنیم خدا فکر نکنم یکی که میت 20 داره بیشتر ازماها درموردش بدونه ? خسته نباشین دوستان عزیز

Masoodmostafavi

۱۳۹۷/۹/۱۹
سلام کاش قیمتش بیاد پایین،من نوت هشت سامسونگ دارم،ولی از وقتی نوت نه و میت بیست پرو معرفی شده دلم میخاد میت بیست پرو رو تجربه کنم،ولی متاسفانه واسه من واقعا گرونه
حیف،ولی خوش بحال هرکی میخردش??

Masoodmostafavi

۱۳۹۷/۹/۱۹
اره
مشخصه پول خرید ی گوشی میان رده روهم نداری،بعد واسه ما میای از بهترین پرچمدار سال نقص،ایراد،عیب میگیری.
ماشاال... ب اعتماد ب نفست????

Hamed

۱۳۹۷/۹/۱۹
ببینم تو خسته نمیشی تو همه صفه های هواوی میای ازش بد میگی !؟همه میدونن که این گوشی بهترین گوشی جهانه بخصوص از اون بمبسونگ که تو طرفدارشی،میت ۲۰پرو بهترین دوربین بهترین باتری و فست شارژ ،هوش مصنوعی پیشرفته و بهترین پردازنده و نوآوریا رو داره و.... رو داره ،درکل هرچی یک پرچمدار خوب باید داشته باشه رو داره از قیمت مناسب بگیر تا بقیه چیزا.

محمد

۱۳۹۷/۹/۱۹
قیمت بالا کیفیت پایین فقط همینو میشه گفت