خانهاخبار
بزرگترین جشنواره فرادرس تمدید شد: ۵۰ درصد تخفیف برای ۸۵۰۰ ساعت آموزش آنلاین

بزرگترین جشنواره فرادرس تمدید شد: ۵۰ درصد تخفیف برای ۸۵۰۰ ساعت آموزش آنلاین

بزرگترین پلتفرم آموزش آنلاین ایران، فرادرس، همواره بر آن بوده تا توسط اساتید مجرب و متخصص به تولید محصولات آموزشی با کیفیت در زمینه‌های علمی و کاربردی گوناگون برای کلیه گروه‌های سنی بپردازد.
۱۳۹۷/۹/۱۸

«فرادرس»، به عنوان بزرگترین دانشگاه آنلاین ایران و مجموعه‌ای پیشگام در تحقق عدالت آموزشی و ترویج فرهنگ آموزش مهارت‌محور، اقدام به برگزاری بزرگترین جشنواره تخفیف آموزشی خود تا به امروز کرده و در این طرح بی‌نظیر، ۸۵۰۰ ساعت آموزش، برای بالغ بر ۱۰۰۰ عنوان موضوعی در زمینه‌های گوناگون را با تخفیف ۵۰ درصد در اختیار علاقمندان قرار داده است.

image

بزرگترین پلتفرم آموزش آنلاین ایران، فرادرس، همواره بر آن بوده تا توسط اساتید مجرب و متخصص به تولید محصولات آموزشی با کیفیت در زمینه‌های علمی و کاربردی گوناگون برای کلیه گروه‌های سنی بپردازد. از همین رو، با همکاری بیش از ۷۰۰ مدرس برجسته، طی ۱۰ سال فعالیت خود، بالغ بر ۸۵۰۰ ساعت آموزش را برای ۱۰۰۰ عنوان آموزشی در موضوعات علمی، مهارتی و کاربردی گوناگون شامل آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، عمران، معماری، مکانیک، صنایع، شیمی، برق، گرافیک و مدیریت، تولید و منتشر کرده است.

این مجموعه، در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، تحقق عدالت آموزشی و فراهم آوردن امکان دسترسی به آموزش برای کلیه اقشار جامعه، اقدام به برگزاری طرح‌های تخفیف و نذری‌های آموزشی گوناگون در مناسبت‌های مختلف کرده است.

اکنون نیز، به مناسبت روز و هفته دانشجو، نظر به قرار داشتن در سال تحصیلی ۹۷ و نزدیک بودن به فصل امتحانات، فرادرس بزرگترین جشنواره تخفیف آموزشی تاریخ خود را با «۵۰ درصد» تخفیف برای «کلیه آموزش‌ها» برگزار کرده است. این طرح که ویژه روز و هفته دانشجو برپا شده، به دلیل مواجه شدن با استقبال بی‌نظیر و حجم بالای درخواست‌ها، برای فرصتی محدود تمدید شده تا کلیه علاقمندان امکان بهره‌مندی از آن را داشته باشند. برای شرکت در این جشنواره بی‌نظیر آموزشی به صفحه faradars.org/ev/azar97 مراجعه کنید.

لازم به ذکر است در این طرح، پرفروش‌ترین فرادرس‌ها شامل آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی (C، جاوا، ++C، پایتون، PHP)، نرم‌افزارهای ویرایش تصاویر (فتوشاپ، کورل، ایلاستریتور)، مجموعه نرم‌افزارهای آفیس (اکسل، ورد)، آموزش‌های مهندسی (پایگاه‌داده‌ها، آمار و احتمال، مقاومت مصالح) و آموزش نگارش مقالات علمی و آکادمیک نیز با تخفیف پنجاه درصد ارائه می‌شوند.

همچنین، گنجینه‌های آموزشی فرادرس در زمینه‌های گوناگون که بسته‌هایی کامل از کلیه آموزش‌های مرتبط به یک حوزه هستند، مانند گنجینه آموزش‌های برنامه‌نویسی کاربردی متلب و گنجینه آموزش‌های آمار و احتمال و داده‌کاوی نیز جزو این طرح محسوب می‌شوند.

شایان توجه است، برای افرادی که در تلاش برای ورود به بازار کار یا ارتقا مهارت‌های شغلی خود هستند نیز این فرصت فراهم شده تا کلیه آموزش‌های ورود به بازار کار و مهارت‌های شغلی را در این طرح با تخفیف ۵۰ درصد تهیه کنند.

کلیه افرادی که نیاز به مشاوره برای تهیه آموزش‌ها دارند یا با پرسش‌هایی پیرامون آن‌ها مواجه هستند، می‌توانند از طریق شماره تلفن ۵۷۹۱۶۰۰۰ -۰۲۱ و یا وب‌سایت فرادرس به آدرس faradars.org با واحد پشتیبانی در تماس باشند.

جشنواره تخفیف ۵۰ درصدی فرادرس به مناسبت روز دانشجو - کلیک کنید (+)

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)