خانهاخبار
فایل منیجر اندروید به پشتیبانی از درایوهای USB مجهز شد

فایل منیجر اندروید به پشتیبانی از درایوهای USB مجهز شد

بالاخره قابلیت پشتیبانی از درایوهای مبتنی بر USB OTG به اپلیکیشن Files by Google اضافه شد تا این برنامه‌ی اندرویدی بتواند امکان نقل و انتقال فایل میان موبایل و رسانه‌های ذخیره‌سازی خارجی را فراهم کند.
۱۳۹۷/۹/۱۸
image

اگر به دنبال روشی رسمی برای مدیریت فایل‌های تلفن اندرویدی خود هستید، اپلیکیشن Files by Google (که قبلاً اسمش Files Go بود) برای همین منظور طراحی شده است. البته این برنامه یک محدودیت واضح و آشکار داشت و آن هم این بود که نمی‌توانستید با کمک آن به رسانه‌های ذخیره‌سازی خارج از خود موبایل فایل منتقل کنید. ولی از حالا به بعد این مشکل برطرف شده است. گوگل با انتشار آپدیتی جدید برای این اپلیکیشن اعلام کرد که پشتیبانی از رسانه‌های ذخیره‌سازی مبتنی بر USB OTG را فراهم کرده است. با این حساب، از این پس اگر بخواهید تصاویر موبایل‌تان را به یک فلش USB منتقل کنید، دیگر نیازی به نرم‌افزارهای شخص ثالث ندارید.

این آپدیت همچنین به شما اجازه می‌دهد که تمام ساختار پوشه‌های فضای ذخیره‌سازی داخلی و خارجی دستگاه را ببینید. پس پیدا کردن فایل‌هایی که در مسیرهای نامعمول قرار دارند، یا انتقال آن‌ها به یک پوشه‌ی خاص، به راحتی قابل انجام است. به عبارت ساده‌تر، اگر مرتباً به و یا از دستگاه خود اطلاعات منتقل می‌کنید، اپلیکیشن Files یکی از گزینه‌های خوبی است که در کنار سایر فایل منیجرها می‌توانید روی آن حساب کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)