خانهاخبار
اندازه صفحه‌نمایش گوشی‌های سری گلکسی اس 10 مشخص شد

اندازه صفحه‌نمایش گوشی‌های سری گلکسی اس 10 مشخص شد

هنوز چند ماهی تا معرفی گوشی گلکسی اس 10 باقی مانده است اما پس از رونمایی از گلکسی نوت 9، بسیاری از خبرگزاری‌های توجه خود را معطوف گلکسی اس 10 کرده‌اند
۱۳۹۷/۹/۱۸

خبرچین سرشناس Evan Blass هم اکنون سه رندر را منتشر کرده است که مربوط به گوشی‌‌های آتی سری گلکسی اس 10 می‌شوند. اما با این حال در پستی که این شخص منتشر نموده؛ به صراحت گفته شده است که این تصاویر بر اساس توقعات تولیدکننده از قاب گوشی‌ها ایجاد شده‌اند.

طبق این رندر‌ها، کو‌چک‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین مدل این سری، یعنی گلکسی اس 10 لایت که از صفحه نمایش 5.8 اینچی بهره می‌برد و دوربین سلفی آن در دایره‌ای کوچک در وسط بخش بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. گلکسی اس 10 معمولی نیز به صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز شده است و ظاهر و زبان طراحی آن همانند برادر کوچک‌تر خود خواهد بود.

نسحه بزرگ‌تر، یعنی گلکسی اس 10 پلاس از صفجه نمایش بزرگ 6.4 اینچی استفاده می‌کند و در درون آن دو دایره کوچک قرار دارد تا دوربین سلفی دوگانه در آن‌ها جای گیرد. به احتمال فراوان این رندرهای بر اساس شایعات طراحی شده‌اند، بنابراین نمی‌توان به صحت این رندرها اطمینان کرد اما در سویی دیگر، این تصاویر توسط منبعی معتبر انتشار یافته‌اند و Ice Universe ( یکی دیگر از خبرچینان سرشناس) در زیر تصاویر سایز صفحه نمایش این گوشی‌ها را تایید کرده است. بنابراین می‌توان این ابعاد اعلام شده برای صفحه نمایش را به صورت یک فرضیه در نظر گرفت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۱۸
دیگه نمیشه گلکسی۱۰ خرید،
مگه کسانی که s9 از قبل داشتن، s9 رو بدن+مابه‌تفاوتش هم یه چِکی بِکِشن به تاریخ فرضاً یک‌ماهِ بعد. در این صورت میشه به گلکسی۱۰ دست‌یافت?
وگرنه اینکه بخوای یکجا ۱۴ میلیون بدی گوشی، به محض اینکه برسی خانه, با دسته‌جارو و مرگ‌موش و لنگه‌دمپایی از خجالتت در میان