خانهاخبار
فروش خودروی تسلا مدل 3 در سال 2018 از 100 هزار دستگاه عبور کرد

فروش خودروی تسلا مدل 3 در سال 2018 از 100 هزار دستگاه عبور کرد

تسلا به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است. خودروی تسلا مدل 3 پس از رفع مشکلات مربوط به تولید، توانسته به فروش مناسبی در بازار دست پیدا کند.
۱۳۹۷/۹/۱۷

نزدیک به یکسال از ورود تسلا مدل 3 به بازار زمان می‌گذرد. این خودرو تا به امروز رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرده است و حال شاهد فروش بالای آن در بازار هستیم. تسلا موفق شد در ماه ژوئن سال جاری میلادی میزان تولید این خودرو را به ماهانه 5 هزار دستگاه افزایش دهد. پس از دستیابی به این هدف، این برند به دنبال افزایش فروش تسلا مدل 3 بود.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی InsideEVs در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، این خودرو در مدت زمان یکسال فروشی برابر با 114,532 دستگاه را تجربه کرده است که یک رکورد برای آن محسوب می‌شود. در این میان تعداد 90,700 خودروی تسلا مدل 3 در 5 ماه پیش به فروش رسیده که 22,250 دستگاه آن مربوط به ماه سپتامبر است.

با توجه به میزان فروش این خودرو در ماه سپتامبر، تسلا موفق به تولید 5000 دستگاه در هفته شده است. با توجه به این موضوع، در هر ماه شاهد تولید 20 هزار خودروی تسلا مدل 3 هستیم. انتظار می‌رود این میزان تولید در سال 2019 تغییراتی را تجربه نکند. علاوه بر تسلا مدل 3، دیگر خودروهای این برند نیز به پرفروش‌ترین خودروهای برقی در سال 2018 محسوب می‌شوند.

image

پس از تسلا مدل 3 به ترتیب شاهد قرارگیری خودروهای تسلا مدل S و تسلا مدل X در مقام‌های دوم و سوم هستیم. این دو خودرو به ترتیب فروشی برابر با 22,495 و 22,000 را تجربه کرده‌اند. پس از این محصولات، خودروی شورلت بولت با فروش 16,907 دلار در این لیست قرار دارد. کمتر از یک ماه به پایان سال جاری میلادی زمان باقی مانده است. انتظار می‌رود تسلا در این مدت نیز به پیشتازی خود در بازار ادامه دهد.

تسلا در زمینه فروش خودروهای برقی در جهان اول است. این شرکت علاوه بر برند شناخته شده، محصولات مناسبی را نیز روانه بازار کرده است. با این وجود انتظار می‌رود فرمانروایی این کمپانی آمریکایی در 12 و یا 18 ماه آینده به پایان برسد. بسیاری از شرکت‌ها از سال آینده میلادی خودروهای برقی خود را روانه بازار می‌کنند که در این میان می‌توان به فولکس واگن و مرسدس بنز اشاره کرد.

تسلا قصد دارد برای ادامه فروش بالای خود در بازار، در آینده نزدیک محصولات جدیدی را در اختیار خریداران قرار دهد. در حال حاضر نسل دوم تسلا رودستر و همچنین تسلا مدل Y مراحل توسعه خود را طی می‌کند. انتظار می‌رود این دو خودرو به فروش مناسبی در بازار دست پیدا کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)