خانهاخبار
بازی Mortal Kombat 11 معرفی شد؛ عرضه در اردیبهشت ۹۸

بازی Mortal Kombat 11 معرفی شد؛ عرضه در اردیبهشت ۹۸

درطی مراسم TGA 2018، استدیوی NetherRealms به طور رسمی نسخه جدید بازی مبارزه‌ای محبوب خود یعنی Mortal Kombat 11 را معرفی کرد.
۱۳۹۷/۹/۱۶

امروز در طی مراسم The Game Awards 2018 شاهد یک سورپرایز بزرگ بودیم، خصوصا برای آن دسته از گیمرهایی که علاقه خاصی به بازی‌های سبک مبارزه‌ای دارند. استدیوی NetherRealms به طور رسمی از جدیدترین نسخه فرنچایز مرتال کامبت به نام Mortal Kombat 11 رونمایی کرده و تریلر سینمایی هیجان انگیز و البته خونینی نیز از آن منتشر شده است. برای جزییات بیشتر راجب این بازی، در ادامه با ما همراه شوید. 

نسخه قبلی بازی یعنی Mortal Kombat X در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و حالا پس از گذشت حدود ۴ سال قرار است باری دیگر وارد مبارزه شویم! مانند همیشه، تریلر منتشر شده از Mortal Kombat 11 دارای محیطی تاریک و البته مبارزاتی سهمگین بود و اگر علاقه‌ای به این سبک ندارید، بهتر است این بازی را دنبال نکنید! در این تریلر شاهد مبارزه دو شخصیت نمادین یعنی Raiden و البته Scorpion هستیم و اگرچه این یک تریلر سینماتیک است اما می‌توان اطلاعات تازه‌ای را از این عنوان بدست آورد. برای مثال می‌دانیم که این بازی قطعا دنباله‌ای بر قسمت قبل است و اگر MKX را تمام کرده باشید بهتر این موضوع را متوجه خواهید شد. همچنین به نظر می‌رسد که در این بازی توجه بیشتری به استفاده از اسلحه‌های مختلف شده که قطعا تجربه مبارزه را جذاب تر از گذشته خواهد کرد. در این تریلر نکات ریز دیگری نیز وجود دارد که شاهد بهترین روش برای درک آن‌ها، تماشای این تریلر باشد:

خبر خوب برای هواداران بازی این است که Mortal Kombat 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۸ برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد؛ این یعنی که چندان زمان زیادی تا عرضه بازی باقی نمانده است. کاربران همچنین با پیش خرید این بازی می‌توانند به بتا‌های اولیه و البته شخصیت شائوخان دسترسی داشته باشند. نظر شما چیست؟ آیا شما هم مشتاقید تا این بازی را تجربه کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

AliReza_S7

۱۳۹۷/۹/۲۵
با این تریلر وحشتناک تر از نسخه های قبلی شده ،صحنه های خون و خونریزی ترسناکی داره...به هیچ عنوان برای بچه ها مناسب نیست...فکر کنم محدودیت سنیش هجده سال به بالا باشه...درکل بازی خوبی...امیداورم بشه که بازیش کنم

مصطفی

۱۳۹۷/۹/۲۱
بازیه بسیار نوستالژیک و جذابیه.
فقط یه نکته نگارشی این که راجع به صحیحه نه راجب!

روح الله

۱۳۹۷/۹/۱۷
بیصبرانه منتظرم که بیاد رو هوا بزنمش فقط کاش سخت افزارشم میدونستم

sina

۱۳۹۷/۹/۱۷
وای وای وای اون از red dead 2 اینم از این چرا ادمو مجبور میکنن که کلیشو بفروشه سیستمشو ارتقا بده یکم سبک تر بسازین بازیارو باو

MKX

۱۳۹۷/۹/۱۷
سلام
جداً بازی هیجان انگیزیه و مطمئناً ورژن جدیدش هم زیباتر شده
مورتال کمبت ایکس که خیلی هیجان انگیز و جذاب بود
باید دید که این نسخه چه تغییراتی توش اعمال شده و چطور هستش
من که این بازی رو جذابو دوس دارم