خانهاخبار
شایعات جدید از پرچم‌دار بعدی سونی Xperia XZ4

شایعات جدید از پرچم‌دار بعدی سونی Xperia XZ4

رندرهای جدیدی که از پرچم‌دار بعدی سونی منتشر شده شایعات زیادی را در مورد این گوشی جدید پر رنگ کرده است.
۱۳۹۷/۹/۱۴

بنابراین این رندر و شایعات، پرچم‌دار بعدی سونی که XZ4 نام دارد را گوشی‌ای می‌دانند که در قاب جلویش صفحه‌نمایشی 6.5 اینچی دارد. در قاب پشتی هم سه لنز دوربین می‌بینیم که شبیه به گلکسی های جدید سامسونگ طراحی زیر هم دارند. خبری از ناچ در این گوشی نخواهد بود و به جای آن صفحه‌نمایشی با ابعاد 21:9 را می‌بینیم که با همکاری ال‌جی  ساخته شده است.

image

 

هنوز مشخص نیست که سونی قصد دارد درگاه جک 3.5 میلی‌متری صدا را در این گوشی استفاده کند یا خیر اما امیدواریم که سونی این درگاه را به گوشی‌های خودش بازگرداند.

از نظر سخت‌افزار داخلی به‌احتمال قوی شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 855 با 6 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 64 یا 256 گیگابایتی روی Xperia XZ4 هستیم. سنسور اثرانگشت هم در لبه کناری دستگاه قرار می‌گیرد و همچنین لنز اصلی که در قاب پشتی قرار گرفته به OIS مجهز است. قاب جلو هم میزبان دوربین سلفی است که یک سنسور دارد و لنزی با زاویه دید زیاد دارد.

image

 

از دیگر مشخصات این گوشی که احتمال حضورشان در گوشی قوی است باتری با ظرفیت 3900 میلی‌آمپر ساعت و اندروید نسخه 9 است.

سونی همیشه در نمایشگاه CES مراسمی را برگزار می‌کند که در ماه ژانویه است اما به‌احتمال زیاد این گوشی جدید سونی را در نمایشگاه MWC در ماه فوریه خواهیم دید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

peyman

۱۳۹۷/۹/۱۷
پس سونی xz3 premiumچی میشه؟

فرهاد

۱۳۹۷/۹/۱۴
عالیه خوشبختانه خیلی از ایرادایی که بهش وارد بوده رو برطرف کرده و قطعا رقیب قویی واسه پرچمدارای برندهای دیگس

علی

۱۳۹۷/۹/۱۴
دیگه شورشو در آوردن ما تازه داشتیم به گوشی های دراز با نسبت 19:9 عادت میکردیم و سونی پا را فراتر گذاشته و قصد تولید گوشی با نسبت 21:9 دارد! یعنی از نظر نسبت یه چیزی شبیه خیار هست! حتی از نظر طول هم با داشتن طولی حدود 166 میلیمتر یک سوم گوشی از جیب بیرون خواهد ماند!