خانهاخبار
نتفلیکس پس از 3 فصل ساخت سریال Daredevil را متوقف کرد

نتفلیکس پس از 3 فصل ساخت سریال Daredevil را متوقف کرد

سریال Daredevil یکی از محصولات مشترک مارول و نتفلیکس به شمار می‌رود و همکاری این دو غول سرگرمی از این سریال آغاز شده است اما به نظر می‌رسد که این همکاری به پایان خود نزدیک شده است.
۱۳۹۷/۹/۱۱

بنا بر گزارش منتشر شده از خبرگزاری DeadLine، شرکت نتفلیکس اعلامیه‌ای را به اشتراک گذاشته که در آن از اتمام سریال Daredevil پس از 3 فصل خبر داده است و از این روی، به صورت رسمی این سریال مشترک با مارول به پایان می‌رسد.

این شرکت در بیانیه‌ خود گفته است:

فصل سوم و آخر این سریال موضوعی است که به آن افتخار می‌کنیم اگرچه این خبر می‌تواند برای طرفداران این سریال دردناک باشد، ما احساس می‌کنیم اتمام این سریال در این بخش بهترین تصمیم ممکن است. همچنین ما قدردان زحمات اریک السون شورانر  و دیگر نویسندگان سریال هستیم. باید از چارلی کاکس و دیگر بازیگران بخاطر بازی فوق‌العاده‌اش تشکر کنیم و در نهایت از طرفدارانی که طی این سال‌ها از ما حمایت کردند، سپاسگذاریم.

همچنین بیانیه نتفلیکس به این اشاره دارد که دیگر قسمت جدیدی از سریال Daredevil ساخته نخواهد شد اما تمامی سه فصل آن در این شبکه استریم در دسترس باقی می‌ماند. نتفلیکس همچنین ادامه داد که کارکتر Daredevil در پروژه‌های آتی مارول باز خواهد گشت.

مارول نیز در روز جمعه بیانیه رسمی خود را منتشر کرد و از تیم خلاق خود برای تلاش‌هایشان در طول این سه سال تشکر کرد و تایید نمود که پروژه‌های بیشتری برای Daredevil در آینده برنامه‌ریزی شده است.

در ادامه می‌توانید بخشی از بیاینه مارول را مشاهده کنید:

مارول از تمامی بینندگان علاقمند به سریال Daredevil نهایت تشکر را دارد، ما در آینده برنامه‌ها و ماجراجویی‌های بیشتری را برای این کارکتر بی‌باک و نترس در نظر داریم.

Daredevil سومین سریال مشترکی است که نتفلیکس و مارول تولید آن را متوقف کرده‌اند؛ Luke Cage و Iron Fist دیگر سریال‌های بودند که در سال جاری به پایان رسیدند. Jessica Jones و Punisher دو سریال مشترک باقی مانده از همکاری نتفلیکس و مارول هستند که تاکنون خبری مبنی بر توقف آن‌ها منتشر نشده است.

دیزنی در تلاش است تا در سال 2019 سرویس استریم مستقل خود را راه‌اندازی کند و هم‌اکنون در پروسه جدایی از نتفلیکس قرار دارد. بنابراین از آغاز سال 2019 این سریال‌ها در نتفلیکس به نمایش در نمی‌آیند در حالی که شرکت مارول قصد دارد تا سریال‌های خود را به صورت مستقل پخش کند. بنا بر گزارش‌ها کارکترهایی همچون Loki، Scarlet Witch، Falcon و Winter Soldier قرار است سریال‌های اختصاصی خود را داشته باشند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

italodance

۱۳۹۷/۹/۱۲
من بشون گفتم و به سایتهای بسیاری هم اعلام کردم من هیچ وقت تغییر سرویس به سرویس احمقانه استریم دیسنی نمیدهم. نتفلیکس باید بیاره همینه که هست.
دیسنی توانایی پخش مارول رو نداره چون مال بچه هاست.

حسین

۱۳۹۷/۹/۱۱
حیف همچین سریالی کلا حیف این سریالا مارول ارزش خیلی بالایی دارن اینا نسبت به سریالا دیسی که در شبکه های دیگه هستن مثل ارو ، فلش ، بلک لایگتینگ ، لجندز اف تومارو و... ، ی سریال مارول به کل سریالا دیسی میرزه ، هرچن خودم طرفدار دیسی بودم و کانال و سایتشو دارم ولی خب بازم از سریالش زده شدم چون الان افتضاح شده ولی فصل های اول خوبه