خانهاخبار
مشخصات و تصاویر گوشی‌های Max Pro M2 و Max M2

مشخصات و تصاویر گوشی‌های Max Pro M2 و Max M2

شرکت ایسوس مدت‌هاست که گوشی جدیدی معرفی نکرده است اما به نظر می‌رسد که این شرکت برای اواخر سال 2018 برنامه‌هایی در سر دارد.
۱۳۹۷/۹/۱۱

خبرچین سرشناس Roland Quandt حدود دو هفته پیش اطلاعاتی را در رابطه با گوشی‌های آتی ASUS ZenFone Max M2 و ASUS Max Pro M2 منتشر کرد. از آن زمان تاکنون، این شایعه به طور مداوم گسترده‌ شد و جزئیات بیشتری از گوشی‌ Asus ZenFone Max Pro M2 در دسترس قرار گرفت. بنا بر اطلاعات که امروز در اندونزی به دست آمده است، این گوشی در تاریخ 11 دسامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. اکنون این خبرچین سرشناس اطلاعات بیشتری را در رابطه با این دو گوشی منتشر کرده است.

با توجه به آخرین گزارش Quandt در وبسایت WinFuture،  هر دو گوشی ظاهری مشابه یکدیگر دارند اما در زمینه سخت افزار داخلی تفاوت‌هایی میان این دو وجود دارد که آن‌ها را نسبت به هم متمایز می‌کند. گوشی ZenFone Max M2 نسبت به مدل ASUS Max Pro M2 از ناچ کوچک‌تری بهره می‌برد اما ضخامت گوشی افزایش یافته است. جنس بدنه قاب پشتی گوشی Max Pro M2 از شیشه است در حالی که بدنه Max M2 از فلز ساخته شده است.

ساز صفحه نمایش هر دو گوشی ZenFone Max Pro M2 و Max M2 برابر با 6 اینچ است و پنل آن از نوع IPS LCD است. وضح صفحه نمایش این دو گوشی Full HD+ است که معادل 2340x 1080 می‌شود و نسبت ابعاد تصویر آن نیز به صورت 19.5:9 در نظر گرفته شده است.

گوشی ZenFone Max Pro M2 به پردازنده Snapdragon 660 مجهز شده است که در کنارش حافظه رم 4 گیگابایتی آن را همراهی می‌کند. به نظر می‌رسد که این گوشی در نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. در قاب پشتی این گوشی از دوربینی دوگانه با وضوح 12 مگاپیکسل بهره می‌برد که سنسور اصلی آن ساخت شرکت سونی است، دوربین ثانویه آن نیز از وضوحی معادل 5 مگاپیکسل را دارد. همچنین این اطلاعات فاش می‌کنند که ظرفیت باتری این گوشی همانند نسل قبلی خود است و برابر با 5000 میلی آمپر خواهد بود.

در رابطه با گوشی ZenFone Max M2، انتظار می‌رود این مدل از پردازنده  Snapdragon 636 بهره ببرد و در کنار آن 4 گیگابایت رم قرار گرفته شده است. احتمال دارد که این مدل در ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی تولید شود و از طریق اسلات میکرو اس‌دی می‌توان ظرفیت آن را ارتقا داد. در قاب پشتی این گوشی از دوربینی دوگانه با وضوح 13 مگاپیکسل استفاده می‌کند، وضوح سنسور دوم هنوز مشخص نیست. همچنین در رابطه با گنجانیش دقیق باتری این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده و تنها در حد گمانه‌زنی باقی مانده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)