خانهاخبار
پتنت جدید ال‌جی اسمارت‌فونی منعطف با طراحی بی‌حاشیه را به نمایش می‌‌گذارد

پتنت جدید ال‌جی اسمارت‌فونی منعطف با طراحی بی‌حاشیه را به نمایش می‌‌گذارد

بی‌شک گوشی‌های منعطف یکی از ترندهای سال 2019 خواهد بود و روح تازه‌ای به صنعت موبایل خواهند بخشید. در کنار آن، حاشیه اطراف صفحه نمایش روز به روز کمتر می‌شود
۱۳۹۷/۹/۱۰

همانطور که به زمان رونمایی گوشی‌های منعطف نزدیک‌تر می‌شویم، پتنت‌های بیشتری از مشخصه‌های کلیدی طراحی آن‌ها انتشار می‌یابد. با این حال تصاویر اخیر نشان می‌دهند که الجی طرح‌های آینده نگرانه را در نظر گرفته است.

در پتنت جدید منتشر شده، الجی اسمارتفونی را طراحی کرده که نمایشگر آن قابل انعطاف است و حاشیه اطراف فریم جلویی آن به حداقل رسیده‌اند. این بدان معنا است که هنگام بستن گوشی، دستگاه ظاهری شبیه به دیگر گوشی‌های موجود در بازار می‌گیرد و طراحی صفحه نمایش آن با لبه‌های منحنی همانند پرچمداران سامسونگ است. صفحه نمایشی که در پشت قرار می‌گیرد نیز به صورت خودکار خاموش می‌شود. حال که به بحث در رابطه با بخش پشتی رسیده‌ایم، به نظر می‌رسد که این بخش خاص صفحه نمایش به صورت مغناطیسی به بدنه دستگاه متصل می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به  راحتی پنل دستگاه را باز کنند و از آن به عنوان یک تبلت استفاده نمایند.

در حال حاضر دستگاه‌های منعطف هنوز وارد بازار نشده‌اند، بنابراین نحوه استفاده و کاربرد این دستگاه کماکان نامشخص است. با این وجود، هنگامی که اولین نوع از این دستگاه در سال 2019 عرضه شوند، طولی نخواهد کشید که شرکت‌های الجی و سامسونگ تمامی مزایای این گونه دستگاه‌ها را برای علاقه‌مندان شرح دهند.

ماه گذشته، خبرچین سرشناس Evan Blass اعلام کرد که گوشی منعطف الجی در رویداد CES 2019 که در اوایل ماه ژانویه برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات و طراحی این گوشی در دسترس نیست اما با توجه به نام تجاری‌ای که اخیرا ثبت شده، این گوشی ممکن است LG Flex نامیده شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۹/۱۱
باز هم هنگ جی و باز هم تقلید از سامسونگ بزرگ بهتره مشکل بوت لوپ و سایه انداختن و پیکسل سوختن ها و باتری فوق ضعیف رو حل کنه لازم نکرده دوباره از سامسونگ تقلید کنه

حمید

۱۳۹۷/۹/۱۰
گکشی منعطف واقعی اینه نه سامهنگ اف فلکس