خانهاخبار
نسخه‌ McLaren Edition گوشی وان پلاس 6T با ۱۰ گیگابایت رم عرضه می‌شود

نسخه‌ McLaren Edition گوشی وان پلاس 6T با ۱۰ گیگابایت رم عرضه می‌شود

وان پلاس قصد دارد نسخه‌‌ای از آخرین پرچم‌دار خود، وان پلاس 6T را در تعدادی محدود و با رم ۱۰ گیگابایتی تولید کند که OnePlus 6T McLaren Edition نام دارد.
۱۳۹۷/۹/۹

نسخه‌های Limited Edition گوشی‌های وان پلاس با رنگ‌های جذاب و گاهی عجیب و غیر عادی همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. پس از تولید نسخه‌های محدود با ظاهر و تم مرتبط با فیلم‌های سینمایی پرطرفدار، این بار وان پلاس یک خودروساز لوکس را برای همکاری انتخاب کرده است که حاصل این شراکت محصولی جدید به نام OnePlus 6T McLaren Edition است.

image

با وجود اینکه مدت زیادی از معرفی وان پلاس 6T نمی‌گذرد، اما قرار است نسخه‌ی لوکس این گوشی در یک رویداد اختصاصی در بریتانیا و در تاریخ ۱۱ دسامبر به طور کامل معرفی شود. طبق ادعای MySmartPrice، تفاوت سخت افزاری میان نسخه‌ی McLaren Edition با نسخه‌ی استاندارد وان پلاس 6T که از چیپ اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند وجود دارد. به نظر می‌رسد کمپانی چینی قصد دارد برای اولین بار از رم ۱۰ گیگابایتی  در پرچم‌دار خود استفاده کند. در حال حاضر وان پلاس 6T در دو نسخه‌ با رم ۶ گیگابایتی و قیمت ۵۴۹ دلار و نسخه‌ با رم ۸ گیگابایت و قیمت ۶۲۹ دلار به فروش می‌رسد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از 6T McLaren Edition شامل قیمت و بازارهای عرضه در دسترس نیست. اما در حالی که گوشی‌های پورش دیزاین هوآوی با قیمت‌های بسیار بالا فروخته می‌شوند؛ به نظر می‌رسد وان پلاس قصد ندارد از سیاست هم‌وطن خود در قیمت گذاری محصولاتش پیروی کند و احتمالا یک نسخه‌ با رم ۱۰ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد کرد که قیمت آن نیز مناسب‌تر باشد. دیدن زبان طراحی مک لارن که یکی از خودروسازان به‌نام است در قالب یک گوشی هوشمند جدید با امکانات وان پلاس 6T می‌تواند جذاب باشد؛ اما باید دید این همکاری در نسل‌های بعدی نیز ادامه می‌یابد و این گوشی می‌تواند محبوب‌تر از مدل‌های OnePlus 6 Avengers Edition و 5T StarWars باشد یا باز هم در سایه‌ی نسخه‌ی استاندارد محو خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)