خانهاخبار
انتشار تصاویر باکیفیت از پرچمدار Xperia XZ4 سونی

انتشار تصاویر باکیفیت از پرچمدار Xperia XZ4 سونی

تصاویر رندری باکیفیتی منتسب به Xperia XZ4 منتشر شده و این پرچمدار تازه سونی را به نمایش گذاشته است. باتوجه به این تصاویر، Xperia XZ4 از دوربین سه گانه اصلی بهره می‌برد و پنل نمایش آن تخت است.
۱۳۹۷/۹/۸

در حالی که انتظار می‌رود شبکه ارتباطی پرسرعت 5G سال آینده توسعه یابد و دنیای موبایل را دگرگون سازد، به نظر می‌رسد که کمپانی سونی همچنان قصد دارد گوشی‌های سطح بالای گران قیمتی را به بازار عرضه کند که از نظر طراحی ظاهری با استانداردهای فعلی چندان سازگار نیستند.

منظور ما از این ادعا مشخصا پرچمدار Xperia XZ4 سازنده است که روز گذشته در تصاویر رندری CAD به نمایش گذاشته شد. این پرچمدار 6.5 اینچی احتمالا در نمایشگاه MWC 2019 فوریه سال آینده معرفی می‌شود اما با نگاهی اجمالی به تصاویر آن به خوبی می‌توان متوجه شد که سونی در توسعه‌اش از ترندهای محبوب ناچ و همچنین پنل نمایش بدون حاشیه استفاده نکرده است.

ممکن است برخی کاربران همچنان طرفدار حاشیه‌های ضخیم برای صفحه نمایش باشند اما در این مورد خاص تعبیه حاشیه نواری ضخیم می‌تواند دستگاه را بیش از حد بزرگ نشان دهد. بر اساس ادعای @OnLeaks پرچمدار آینده سونی Xperia XZ4 در ابعاد 166.9 × 72.4 × 8.2 میلی متر ساخته می‌شود.

این ابعاد نشان می‌دهند که پرچمدار مذکور کشیده‌تر اما باریک‌تر از آیفون 10 اس مکس که همچنین پنل نمایش 6.5 اینچی دارد، طراحی می‌شود.

از طرف دیگر حسگر اثرانگشت در این پرچمدار 2019 سونی دیده نمی‌شود اما نمی‌تواند به سرعت نتیجه گرفت که حسگر زیر صفحه نمایش در آن تعبیه شده است. پیش بینی می‌شود که سونی به جای استقبال از تکنولوژی تازه و سطح بالای حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش، گوشی پرچمدار Xperia XZ3 را به حسگر فیزیکی در کناره بدنه مجهز کند.

پیش از این حسگر فیزیکی اثرانگشت در گوشی Xperia XZ1 و برخی دیگر از تصاویر رندر شده در کناره بدنه و درون دکمه پاور تعبیه شده بود اما به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد حالا موقعیت این قابلیت بیومتریک را به زیر دکمه پاور انتقال دهد. امسال مدل‌های Xperia XZ2، XZ2 Premium و XZ3 همگی با حسگرهای فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی معرفی شدند اما سونی ظاهرا قصد دارد همچنان طراحی پرچمداران خود را دستکاری کند.

پرچمدار Xperia XZ4 سونی ظاهرا قرار است که به ماژول دوربین اصلی با لنزهای سه گانه و چینش عمودی مجهز شود و احتمالا مکان یابی صحیح حسگر اثرانگشت فیزیکی با توجه به این لنزها برای سازنده دشوار بوده است. Xperia XZ3 با دوربین اصلی تکی معرفی شد و اقدام سونی برای تعبیه ماژول سه گانه در نسل بعدی تحسین برانگیز است. از طرفی هنوز اطلاعاتی درباره این لنزها در دسترس نیست و جزئیاتشان را نمی‌دانیم.

دو نکته مهم دیگر درباره Xperia XZ4 باقی مانده است. این گوشی از جک هدفون 3.5 میلی متری بهره نمی‌برد و علاوه بر این نوع پنل نمایش آن از پنل خمیده که در Xperia XZ3 تعبیه شده بود، به پنل نمایش تخت تغییر پیدا کرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Der Herbst

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
در پاراگراف پنجمتون به جای xz4 نوشتید xz3 و همچنین به جای «نمیتواند» باید می نوشتید «نمی توان».
توی پاراگراف اول هم قرابت مقایسه ای جالبی بین جملات قبل و بعد از «کاما» وجود نداره.پیشرفت های سخت افزاری(5G) گوشیهای دیگه رو با مبحث طراحی سونی قیاس کردید که از نظر فنی چندان حرفه ای به نظر نمیاد.

Sony

۱۳۹۷/۱۰/۱۲
کارای سونی همیشه عالی بوده برو مقایسه سرعت و دوربین xz3 با آیفون xm max ببین ب قدرتش پی پی بری تازه این پردازنده قوی تر و رم بیشتر داره مطمئناً هیچ گوشی حریفش نمی شه

Ali

۱۳۹۷/۱۰/۱
دمش گرم سونی
به این میگن طراحی!!!
یه مقدار حاشیه دیگه لازمه همه رو حذف کنی بیخود میشه

ایرانی

۱۳۹۷/۹/۱۲
عزیزان من چند ساله از سونی استفاده میکنم واقعا راضیم برای دیدن هنر یه کمپانی باید همیشه محصولات بالا رده رو با هم مقایسه کنید که هر سال سونی یه چیز جدید رو میکنه زیبایی در تفاوت سلایق هست و گرنه همه یه مدل گوشی استفاده میکردند

محمد

۱۳۹۷/۹/۹
یواش یواش سونی داره از حالت مکعب مستطیل در میاد