خانهاخبار
افشای تصاویر بیشتر زنده میان رده پیکسل 3 لایت

افشای تصاویر بیشتر زنده میان رده پیکسل 3 لایت

تصاویر زنده منتسب به یک میان رده گوگل به نام پیکسل 3 لایت منتشر شده است که آن را در کنار برخی دیگر از گوشی‌های محبوب بازار به نمایش می‌گذارد. هنوز مشخص نیست که گوگل واقعا قصد دارد میان رده‌ای از سری پیکسل معرفی کند یا خیر.
۱۳۹۷/۹/۷

در سال جاری میلادی بارها شاهد فاش شدن محصولات معرفی نشده از گوگل بودیم و با توجه به سیل انتشار تصاویر و ویدیوهای زنده منتسب به پرچمداران پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، این دو گوشی در زمان معرفی رسمی دیگر کنجکاوی و هیجان چندانی را برای کاربران برانگیخته نکردند. به نظر می‌رسد که این حقیقت درباره میان رده تازه گوگل ملقب به پیکسل 3 لایت هم صدق می‌کند. چند روز پیش شاهد انتشار تصاویری منتسب به این گوشی در کنار پرچمداران پیکسل 3 بودیم و حالا شاهد هستیم که یک کاربر روسی این میان رده معرفی نشده را با برخی دیگر از گوشی‌های مهم و محبوب امسال مقایسه کرده است.

اگر خاطرتان باشد، چند ماه پیش گزارش‌های متعددی درباره یک گوشی بسیار پیشرفته ملقب به پیکسل 3 اولترا منتشر شد و اغلب این خبرها تأکید داشتند که نسخه اولترا سطح بالاترین پرچمدار امسال گوگل خواهد بود و معرفی می‌شود تا همه پرچمداران قدرتمند 2018 را مغلوب خود سازد. پس از انتشار یک تیزر غیرمنطقی و نه چندان مشخص که برخی تصور کردند به پیکسل 3 اولترا مربوط باشد، خیلی زود مشخص شد که سرنوشت این مدل مانند Half-Life 3 محکوم به تولید نشدن است.

در حالی که پروژه پیکسل 3 اولترا ممکن است هرگز محقق نشود، به نظر می‌رسد که پیکسل 3 لایت با اسم رمز Sargo کاملا واقعیت داشته باشد. یک وبسایت روسی به نام Wylsa که پیش از این هم اطلاعات معتبر بسیاری را درباره دوگانه پرچمدار پیکسل 3 منتشر کرده بود، حالا خبرهایی را درباره میان رده احتمالی پیکسل 3 لایت پوشش داده است. این وبسایت حالا توانسته است به یک دستگاه از پیکسل 3 لایت دست یابد و از آن عکاسی کند.

پیکسل 3 لایت از پردازنده میان رده‌ای قدرت می‌گیرد که در میان پرچمداران پیکسل گوگل بسیار تازه است. گزارش شده است که این میان رده از اسنپ‌دراگون 670 قدرت می‌گیرد و 4 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ از کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی نمی‌کند و ظرفیت باتری‌اش 2915 میلی آمپر ساعت است. پیکسل 3 لایت صفحه نمایش 5.6 اینچی دارد اما از نظر ابعاد کلی بدنه شبیه به آیفون 10 آر اپل به نظر می‌رسد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، در طراحی ظاهری میان رده گوگل هم از رویکرد بدون حاشیه استفاده نشده و این تشابه ابعاد کلی با آیفون 10 آر به همین خاطر به وجود آمده است.

از طرفی نکته جالب توجه در این میان رده مرموز این است که از سیستم دوربین اصلی مشابه دو مدل پرچمدار پیکسل بهره می‌برد. این موضوع می‌تواند به یکی از نقاط قوت پیکسل 3 لایت تبدیل شود و به فروش آن کمک کند.

اینگونه به نظر می‌رسد که گوگل هم باتوجه آیفون‌های امسال به فکر افتاده است تا آیفون 10 آر خودش را تولید کند. آیفون 10 آر ارزان‌ترین آیفون امسال است که از دو آیفون سطح بالای دیگر ارزان‌تر است و البته با حفظ مشخصات سطح بالا از آن دو سطح پایین‌تر توسعه یافته. گوگل هم ظاهرا در تلاش است تا چنین رویکردی را تحقق ببخشد و به خانواده میان رده‌های بازار مفهومی سطح بالا ببخشد. از طرفی همه چیز در حال حاضر در حد شایعه است و نمی‌دانیم چقدر صحت دارد. امیدواریم که کمپانی گوگل به زودی بیانیه‌ای در این باره صادر و کمی شفاف سازی کند. پیکسل 3 لایت ممکن است یک نمونه و پروتوتایپ باشد که گوگل تصمیم گرفته است آن را تولید نکند. از طرف دیگر این احتمال وجود دارد که گوگل می‌خواهد آن را به زودی به عنوان یک میان رده سطح بالا معرفی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

erfan

۱۳۹۷/۹/۸
سلام و عرض خسته نباشید؛ممنون از مطالب بروز شما؛
لطفا اخباری از گوشی ایرانی جی ال ایکس هم قرار بدید.
اصلا نمیدونیم این شرکت هنوز داره کار میکنه یا نه.

amin

۱۳۹۷/۹/۷
من نکسوس 6p دارم و الان 5 ماهه ک ایسی شارژ اون خراب شده و میگن بایستی برد عوض بشه و به نمایندگی هواوی هم سر زدم اما برد موجود نیست به نظرم خریدن گوشی های گوگل اشتباهه چون ابدا قطعه ای گیر نمیاد براشون