خانهاخبار
جدیدترین اطلاعات از مشخصات دوربین گلکسی اس 10

جدیدترین اطلاعات از مشخصات دوربین گلکسی اس 10

پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ بهار آینده در 4 نسخه به بازار راه می‌یابند. تازه‌ترین گزارش به تعداد لنزهای دوربین آن‌ها اشاره دارد کخ در ارزان‌ترین نسخه 3 لنز و در گران‌ترین آن‌ها ظاهرا 6 لنز خواهد بود.
۱۳۹۷/۹/۷
  • گلکسی اس 10 لایت – دوربین سلفی تکی، دوربین اصلی دوگانه (بزرگنمایی)
  • گلکسی اس 10 – دوربین سلفی دوگانه، دوربین اصلی دوگانه (بزرگنمایی)
  • گلکسی اس 10 پلاس – دوربین سلفی دوگانه، دوربین اصلی سه گانه ( + زاویه باز)
  • گلکسی اس 10 5G – دوربین سلفی دوگانه، دوربین اصلی چهارگانه (+ حسگر ToF)

انتظار می‌رود که سطح بالاترین مدل گلکسی اس 10 به سه دوربین در پنل پشتی مجهز شود و حالا برخی رسانه‌های کره جنوبی با تأیید این موضوع به جزئیات این ماژول پرداخته‌اند. گفته می‌شود که گلکسی اس 10 پلاس احتمالا از مازول دوربین فوق العاده‌ای بهره می‌برد – دوربین اصلی آن لنز 12 مگا پیکسلی زاویه باز، یک لنز 16 مگا پیکسلی با زاویه خیلی باز و یک لنز 13 مگا پیکسلی از نوع تله فوتو دارد که ممکن است مانند لنز سوم در پرچمدار سطح بالا و اخیر هوآوی از بزرگنمایی تا 3 برابر پشتیبانی کند.

قصد نداریم که با توضیح اضافه حوصله شما را سر ببریم و به گفتن این نکته بسنده می‌کنیم که کدام مدل از گلکسی اس 10 سال آینده چند لنز در پنل پشتی و جلو خواهد داشت. ارزان قیمت‌ترین عضو این خانواده گلکسی اس 10 لایت نام دارد (احتمالا) و گزارش شده است که با دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی به همراه دوربین سلفی تکی معرفی خواهد شد.

image

بدین ترتیب ارزان قیمت‌ترین گلکسی 2019 همچنان یک لنز بیشتر از گلکسی اس 9 امسال خواهد داشت. از طرفی این مدل به جای پنل خمیده با پنل تخت توسعه می‌یابد که البته مورد علاقه بسیاری از کاربران است. سامسونگ بدین ترتیب قادر خواهد بود در هزینه‌های ساخت گلکسی اس 10 لایت هم صرفه جویی کند.

پس ازا ین مدل ارزان به گلکسی اس 10 می‌رسیم که یک لنز اضافه‌تر در دوربین سلفی دارد. در مدل پیشرفته گلکسی اس 10 پلاس هم احتمالا شاهد تعبیه دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه خواهیم بود و بدین ترتیب جمع تعداد لنزها در گلکسی اس 10 پلاس معادل 5 خواهد بود.

در آخر باید به گلکسی اس 10 5G یا گلکسی اس 10 پلاس 5G اشاره کنیم که گزارش شده است سامسونگ قصد دارد 6 لنز در بدنه آن تعبیه کند. از آنجا که تنها کره جنوبی و تعداد محدودی دیگر از کشورها قادر هستند شبکه ارتباطی 5G را از بهار آینده به طور وسیع راه اندازی کنند، سامسونگ تصمیم گرفته است که نسخه 5G پرچمدار خود را تنها در تعداد 2 میلیون دستگاه روانه بازار سازد. علاوه بر این دوربین 6 گانه همچنین گفته می‌شود که ماژول اصلی در این نسخه گران قیمت و پیشرفته احتمالا از حسگر 3 بعدی هم بهره می‌برد و می‌تواند در اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده شود. منبع انتشار این گزارش تازه تأکید کرده است که وضعیت دوربین در خانواده گلکسی اس 10 نسبت به نسل قبلی به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۹/۷
اس10 5g بی شک بهترین و قویترین گوشی سال 2019 خواهد بود