خانهاخبار
تماشا کنید: میزان مقاومت میت 20 پرو هوآوی در برابر خط و خش

تماشا کنید: میزان مقاومت میت 20 پرو هوآوی در برابر خط و خش

تماشای تست‌های عجیب و غریب روی گوشی‌های پرچمدار می‌تواند ناراحت کننده باشد اما در صورتی که قصد خرید آنها را داشته باشیم تاثیر زیادی در پیشگیری از این اتفاقات دارد.
۱۳۹۷/۹/۶

استفاده از بدنه شیشه‌ای در پرچمداران یک دغدغه جدید را درباره آنان ایجاد کرده و آن میزان مقاومت این محصولات در برابر خط و خش است. کانال یوتوب JerryRigEverything که به انجام این تست روی گوشی‌های هوشمند و دیگر گجت‌ها شهرت دارد تست خط و خش را روی محصول گران‌قیمت جدید هوآوی یعنی میت ۲۰ پرو انجام داده است. پنل پشتی میت ۲۰ پرو هوآوی اگرچه از شیشه ساخته شده اما روی آن پترن‌هایی وجود دارد که علاوه بر ایجاد مقاومت در برابر لیز خوردن داخل دست، می‌تواند تا حدی نیز خط و خش‌های ایجاد شده را پوشش دهد اما در عمل این مقاومت چقدر است؟

ویدیوی زیر به خوبی میت ۲۰ پرو هوآوی را از این نظر به چالش می‌کشد و دیدن آن خالی از لطف نیست. اگر شما هم از طرفداران میت ۲۰ پرو هوآوی هستید تماشای این ویدیوی جالب و البته کمی دردناک را از دست ندهید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

Napoleon

۱۳۹۷/۹/۲۹
نوت9 تو این تست کوچکترین مشکلی نداشت ولی صفحه میت20 شکست! دقیقا این کجاش مقاومت بیشتری از note9 داره؟! آخرین گوشی های htc که توسط جری تست شدن یا صفحشون شکست یا قاب‌پشتیشون!

کیوان

۱۳۹۷/۹/۲۶
خوب بود ولی به پای اچ تی سی نرسیده اما نشون داد که از نوت 9 مقاومت بیشتری داره

محمد

۱۳۹۷/۹/۱۴
یارو روانیه بخاطر چارتا فالوور برای کانال یوتیوبش ببین چه میکنه با گوشی زبون بسته هزار دلاری!!!!!

Sina

۱۳۹۷/۹/۷
خخخخ اوضاش خیته با اینکه امکاناتشو خیلی دوس داشتم ولی کیفیت و مقاومتش دیگه الان توی سال ۲۰۱۸ به عنوان یک پرچمدار خیلی پایین بنظر میرسه

ali

۱۳۹۷/۹/۷
فاجعه بود فاجعه کیفیت ساخت صفر