خانهاخبار
تصویری از Pixel 3 Lite در کنار Pixel 3 منتشر شد

تصویری از Pixel 3 Lite در کنار Pixel 3 منتشر شد

پس از انتشار اولین تصاویر از Pixel 3 Lite درطی هفته گذشته، شاهد تصویری از این محصول در کنار Pixel 3 هستیم.
۱۳۹۷/۹/۳

چند روزی می‌شود که بازار شایعات پیرامون تلفن‌هوشمند جدید گوگل داغ شده است. با وجود تاکید گوگل بر این موضوع که این شرکت تنها بر محصولات پرچمدار تمرکز خواهد داشت، اخیرا صحبت‌های بسیاری پیرامون یک تلفن‌هوشمند با نام Pixel 3 Lite و با قیمتی مناسب مطرح شده است. پس از انتشار اولین تصاویر این محصول در هفته گذشته، کاربری موفق به ثبت تصویری تازه از این محصول در کنار پیکسل ۳ شده است. برای جزییات بیشتر در این راستا، در ادامه با ما همراه شوید. 

شایعات درباره یک تلفن هوشمند پیکسل با قیمتی مناسب درواقع به قبل از رونمایی دو تلفن هوشمند Pixel 3 و Pixel 3 XL برمی‌گردد، اما به نظر می‌رسد که گوگل وقت بیشتری بر روی این محصول گذاشته است. Pixel 3 Lite که با نام رمز Sargo شناخته می‌شود، یک تلفن هوشمند با ظاهری مشابه Pixel 3 است که برای کاهش قیمت نهایی دستگاه، از مشخصات پایین‌تری نسبت به دو برادر دیگر خود برخوردار است. به گزارش منبع مطلع، Pixel 3 Lite از نمایشگری ۵.۵۶ اینچی و نسبت تصویر ۱۸:۵:۹ استفاده می‌کند که کمی با نمایشگر ۵.۵ اینچی Pixel 3 از لحاظ ابعاد تفاوت دارد. درحال حاضر مشخص نیست که نوع نمایشگر چیست، اما احتمال می‌رود که گوگل از نمایشگر IPS  استفاده کند.

image

در بخش قدرت پردازشی دستگاه نیز اطلاعات نسبتا زیادی منتشر شده است؛ Pixel 3 Lite از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ استفاده می‌کند که درکنار حافظه رم ۴ گیگابایتی، مسئولیت تامین قدرت این محصول را به عهده دارند. حافظه دستگاه ۳۲ گیگابایت اعلام شده و به نظر می‌رسد که خبری از پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیست، اما حداقل می‌توان امیدوار بود که نسخه‌ای ۶۴ گیگابایتی نیز عرضه شود. ظرفیت باتری دستگاه معادل ۲۹۱۵ میلی آمپر است که در واقع معادل ظرفیت باتری بکار رفته در Pixel 3 است؛ شاید طول عمر باتری این دستگاه کمی بهتر از برادر بزرگتر خود ظاهر شود. 

اگر تا اینجای کار Pixel 3 Lite نظر شما را جلب نکرده است، بهتر است به این بخش از گزارش توجه کنید. منبع اعلام کرده که دوربین بکار رفته در این محصول درست مشابه دوربینی است که در پیکسل ۳‌ استفاده شده است؛ این یعنی که احتمالا Pixel 3 Lite بهترین دوربین را در میان تلفن‌های هوشمند میان‌رده استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی قرار است ۸ مگاپیکسل باشد، اما خبری از لنز دوگانه برای سلفی‌های واید نیست. دو ویژگی مهم دیگر در Pixel 3 Lite، سیستم عامل اندروید ۹ پای و جک هدفون هستند؛ پورتی که از هر دو تلفن هوشمند جدید پیکسل حذف شده است. درحال حاضر صحبتی درباره تاریخ رونمایی و قیمت نهایی محصول نشده است، اما با توجه به پخش شدن اطلاعات بیشتر درباره Pixel 3 Lite می‌توان امیدوار بود که گوگل این محصول را درطی ماه‌های آتی رونمایی کند. نظر شما چیست؟ آیا Pixel 3 Lite به یک میان رده محبوب و پرفروش تبدیل خواهد شد؟‌ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

cobweb

۱۳۹۷/۹/۴
32 گیگ بدون کارت حافظه جانبی
دستشون درد نکنه آخر ۲۰۱۸ چنین شاهکاری رو دارند تولید میکنند
از ۳۲ گیگ اگر ۲۵ گیگ هم در دسترس نیست احتمالا‍!
سال دیگه منتظر نسخه ۸ گیگ بدون کارت حافظه جانبی هستیم!