خانهاخبار
تصویر محافظ صفحه گلکسی اس 10 از طراحی کاملا بدون حاشیه خبر می‌دهد

تصویر محافظ صفحه گلکسی اس 10 از طراحی کاملا بدون حاشیه خبر می‌دهد

پرچمداران گلکسی اس 10 احتمالا در ماه فوریه رسما معرفی می‌شوند و حالا شاهد انتشار خبرهای مختلفی درباره‌شان هستیم. در تازه‌ترین خبر مرتبط تصاویر منتسب به روکش محافظ پنل نمایش این گوشی‌ها فاش شده است.
۱۳۹۷/۹/۳

تصاویر متعددی منتسب به محافظ صفحه نمایش پرچمدار گلکسی اس 10 سامسونگ از روز گذشته در فضای وب میان کاربران چینی در حال انتشار است و اگر واقعا صحت داشته باشند، اشاره دقیقی به احتمال توسعه این گوشی سطح بالا با حاشیه‌های بسیار نازک دارند.

image

البته منظور اصلا این نیست که گلکسی اس 8 و اس 9 در سال جاری و سال گذشته با حاشیه‌های ضخیم معرفی شدند اما تصویر مقابل به خوبی نشان می‌دهد که سامسونگ موفق شده است مخصوصا حاشیه بالای صفحه نمایش را این بار به قدری باریک و نازک طراحی کند که این بهبود کاملا چشمگیر به نظر می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید، چند گوشی پرچمدار دیگر از سایر سازندگان در خلال ماه‌های اخیر با طراحی مشابه بدون حاشیه معرفی شدند که سازنده‌شان البته در تلاش برای کاهش این حاشیه‌ها مجبور شده بود دوربین سلفی را به صورت کشویی درون بدنه تعبیه کند، اما گلکسی اس 10 قرار نیست از چنین طراحی کشویی بهره ببرد و رویکرد طراحی ظاهری در آن کاملا متفاوت خواهد بود.

اما سامسونگ چگونه توانسته است حاشیه بالای صفحه نمایش را در گلکسی اس 10 آنقدر کاهش دهد؟ همان‌طور که قبلا هم گزارش کردیم، این گوشی احتمالا با پنل نمایش تازه سازنده به نام Infinity-O معرفی می‌شود. این با طراحی بدون حاشیه از 4 طرف توسعه یافته و تنها یک بریدگی بسیار کوچک و سوراخ مانند در ناحیه فعال سطح آن تعبیه شده است تا دوربین سلفی هم در آن قرار گیرد. این بریدگی سوراخ مانند درواقع بریدگی لیزری درون پنل نمایش و نه محافظ روی آن است.

در یکی از این تصاویر تازه افشا شده شاهد هستیم که بریدگی مربوط به بلندگوی مکالمه به بالاترین لبه قسمت بالای پنل نمایش منتقل شده اما همچنان در حاشیه قرار گرفته است.

نوع این محافظ‌های صفحه تحت عنوان شیشه یا روکش 3 بعدی توسط منابع آن‌ها ذکر شده اما هر دو کاملا سخت به نظر می‌رسند. تنها روکش محافظ شیشه‌ای دارای بریدگی منتسب به بلندگوی مکالمه در قسمت بالا است در حالی که این مورد در طراحی روکش دیگر دیده نمی‌شود. بدین ترتیب فعلا نمی‌توانیم درباره تفاوت طراحی میان این دو نظر بدهیم. از طرفی سامسونگ حداقل سه مدل متفاوت از این پرچمدار تازه را در دست توسعه دارد که بزرگترین آن‌ها گلکسی اس 10 پلاس نام دارد و ممکن است یک نسخه سطح بالاتر هم از آن با پشتیبانی از 5G روانه بازار شود. بدین ترتیب براساس خوشبینانه‌ترین شایعات 4 مدل گوشی سطح بالا از این خانواده رونمایی خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

فرید

۱۳۹۷/۹/۷
هیچ گوشی کاملا بی حاشیه‌ای وجود نداره حتی همون آیفون مثلاً بی حاشیه پایینش حدود 5میلی‌متر حاشیه داره! بی حاشیه ترین گوشی های بازار مثل findx هم پایینش حاشیه داره. وقتی میگن بی حاشیه منظور حذف حاشیه ها تا حد امکان هست

-

۱۳۹۷/۹/۴
داداش چی زده بودی قبل خواب؟

ali

۱۳۹۷/۹/۳
چشم ندارین ببینید که پایینش حاشیه داره؟
هر چقدر که کم باشه ولی بازم هست
نمیدونم چرا این نویسنده ها همش سعی دارن که دستگاهو بی نقص جلوه بدن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۳
گوریلاگلس6 چه شد؟
من همین دیشب خواب گوریل‌انگوری دیدم? میگفت میخوام از پوستت قایق درست کنم? وحشت کرده بودم, انگار داشتم فرار می‌کردم سمت کوره‌های آجرپَزی.. از هر دالانی که می‌رفتم دیدم از یه سوراخی درمیاد جلوم? خدایا این چه جایی بود ما گیر کردیم.. آخه پوست من؟ قایق؟؟
نای دویدنم نداشتم بدبختی.. خلاصه تسلیم شدم? بهش گفتم منو بخور، ولی از پوستم قایق‌مایق درست نکن.. انگار میخواست بگه نمیشه! ولی زبان‌شو اصلاً متوجه نمیشدم
داشتم با خودم میگفتم آخه گوریلاگلس بخوره وسط فرق‌اِت، چیه گیر دادی، که از خواب پریدم
خدا را سیصدهزار مرتبه شکر می‌کنم که خلاص شدم.. گوریلاگلسم نمی‌خوام نمی‌خوااااام