خانهاخبار
جدیدترین اطلاعات از Galaxy M20 سامسونگ با نسبت نمایش 19.5:9

جدیدترین اطلاعات از Galaxy M20 سامسونگ با نسبت نمایش 19.5:9

سری‌های Galaxy J، On و C سامسونگ ظاهرا دیگر تولید نمی‌شوند تا جای خود را به سری میان رده تازه Galaxy M بدهند. در این میان نتایج بنچمارک Galaxy M20 منتشر شده و برخی مشخصات آن را افشا کرده است.
۱۳۹۷/۹/۲

چند ماه پیش گزارش شد که سامسونگ قصد دارد هر سه سری Galaxy J، Galaxy On و Galaxy C خود را با هم ادغام و به Galaxy M تبدیل کند. علاوه بر این چندی پیش به شما گفتیم که حداقل دو مدل تازه از سری Galaxy M در دست توسعه قرار دارند و حالا نتایج بنچمارک یکی از این مدل‌ها منتشر شده است. این نتایج برای گوشی هوشمندی با شناسه SM-M205F منتشر شده است و حدس می‌زنیم که سازنده آن را سرانجام تحت عنوان تجاری Galaxy M20 روانه بازار کند. گوشی مذکور براساس اطلاعات مندرج در پایگاه AnTuTu از پردازنده داخلی اگزینوس 7885 قدرت می‌گیرد و 3 گیگابایت رم به همراه سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو دارد.

image

احتمال بهره گرفتن از صفحه نمایش بدون حاشیه با بریدگی ناچ؟

علاوه بر آنچه که Geekbench درباره این گوشی افشا کرد، نتایج بنچمارک AnTuTu هم نشان می‌دهد که SM-M205F احتمالا با وضوح تصویر 2340 در 1080 معرفی می‌شود. این وضوح تصویر عجیب پیش از این هم در دو گوشی OPPO R17 و Huawei Honor Play دیده شده بود که سازندگانشان در توسعه پنل نمایش هر دو از ناچ بهره گرفته بودند.

سامسونگ چندی پیش در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود از چند نوع پنل نمایش تازه رونمایی و تأیید کرد که به زودی گوشی‌های را با این رویکردها در طراحی بریدگی حاشیه روانه بازار خواهد کرد. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که Galaxy M20 اولین گوشی هوشمند این سازنده باشد که به یکی از این طراحی‌های جالب Infinity مجهز می‌شود و در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد. از آنجا که انتظار می‌رود گوشی‌های سری میان رده سطح بالای Galaxy M پاسخ محکم این سازنده به رقیبان چینی‌اش باشد، جای تعجبی نخواهد داشت اگر که همه این مدل‌ها از این خانواده تازه با بریدگی حاشیه معرفی شوند.

image

نتیجه بنچمارک AnTuTu همچنین نشان می‌دهد که حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت است. دوربین‌ها هم دوگانه 13 و 8 مگا پیکسلی در هر دو پنل پشتی و جلو در نظر گرفته شده‌اند. در آخر باید تأکید کنیم که نمی‌توان اطلاعات منتشرشده توسط AnTuTu را به عنوان مشخصات نهایی این گوشی تلقی کرد چراکه ممکن است سامسونگ در طراحی نهایی خود تغییراتی هم ایجاد کند.

از طرفی مشخصات فنی و داخلی موجود در نتایج بنچمارک‌های اخیر کاملا منطقی به نظر می‌رسند و با آنچه پیش از این انتظارش را داشتیم در یک راستا قرار می‌گیرند. امیدواریم که در خلال هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)