خانهاخبار
پرچمدار گلکسی اس 10 با 6 دوربین و پشتیبانی از 5G در راه است

پرچمدار گلکسی اس 10 با 6 دوربین و پشتیبانی از 5G در راه است

پرچمداران گلکسی اس 10 در ابتدای سال آینده معرفی می‌شوند. خبرگزاری وال استریت ژورنال گزارش کرده است که مدل چهارم این خانواده سطح بالا از 5G پشتیبانی می‌کند و به دوربین اصلی 4 تایی در پنل پشتی مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۹/۱

به نظر می‌رسد که سامسونگ هم مانند ما مشتاق معرفی خانواده گلکسی اس 10 پرچمدار خود باشد؛ چراکه همان‌طور که قبلا هم در گزارش‌هایی به این موضوع پرداخته شده بود، این خانواده تازه حداقل 3 مدل دارد. از طرفی ستاره اصلی و مرکز توجه در این سری گلکسی اس 10 نسخه مخصوص 10 سالگی خانواده گلکسی اس 10 است که انتظار می‌رود در توسعه آن از تازه‌ترین تکنولوژی‌های روز استفاده شده باشد و بتواند در بازار هم با استقبال بالاتر از انتظارمان به فروش برسد.

image

حالا وال استریت ژورنال در گزارشی تازه‌تر مدعی شده است که سامسونگ قصد دارد مدل چهارم از پرچمداران گلکسی اس 10 را با پشتیبانی از شبکه ارتباطی پیشرفته 5G و همچنین حداقل 6 دوربین (دو لنز در پنل جلو و چهار لنز در ماژول اصلی) معرفی کند. این گوشی در حال حاضر با اسم رمز Beyond X شناخته می‌شود و انتظار می‌رود که در بهار سال آینده روانه بازار شود.

سایر مدل‌های این خانواده به پنل‌های نمایش از 5.8 اینچ تا 6.4 اینچ مجهز می‌شوند اما تنها همین مدل پیشرفته و خاص احتمالا از پنل نمایش بزرگتری در ابعاد 6.7 اینچ بهره می‌برد. این مدل پیشرفته همچنین گران قیمت‌ترین مدل در این خانواده خواهد بود اما همچنان از پیشرفته‌ترین و سطح بالاترین تکنولوژی‌های روز هم بهره می‌برد.

image

سامسونگ به دنبال فروش پایین‌تر از انتظار گلکسی اس 9 در سال جاری در تلاش است تا با تجهیز گلکسی اس 10 به مشخصات سطح بالا و همچنین تغییر چشمگیر در طراحی ظاهری‌شان مشتریان و علاقه مندان به این برند قدرتمند را بیش از پیش تشویق به خرید این محصولات سطح بالای تازه کند.

کمپانی سامسونگ با توسعه این خانواده احتمالا چهارگانه تازه به طور جدی در تلاش است تا همه مشتریان از بخش‌های مختلف بازار با سلیقه‌های متفاوت را جذب کند. این گوشی‌ها قرار است در 4 مدل با مشخصات و طراحی ظاهری متفاوت معرفی شوند و با توجه به همین موارد هم از نظر قیمت عرضه متفاوت باشند. هنوز مشخص نیست که این گوشی‌ها در زمان عرضه به بازار قادر خواهند بود پیش بینی‌های کمپانی سازنده را محقق سازند یا خیر و برای دسترسی به اطلاعات تکمیلی‌شان هم باید تا سه ماهه ابتدایی سال 2019 منتظر بمانیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۹/۶
در خرابی پیشتازه ولی کسی دنباله روش نیست

erfan

۱۳۹۷/۹/۲
دست خودم نیست.
اسم سامسونگ رو میبینم یاد المپیک میفتم به ورزشکارای ایرانی جایزه نداد و ۸۰میلیون ایرانی رو تحقیر کرد...
حالم ازش به هم خورد

mr

۱۳۹۷/۹/۱
اگه بیاد ایران خداتومنه

مصطفی

۱۳۹۷/۹/۱
و همچنان هوآوی پیشتاز و شرکتهای دیگه دونباله راه اون.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۱
بی‌صبرانه منتظر این یاغی بی‌قرارِ کره‌ای نشسته‌‌ام تا از گرد راه برسد و ماچ‌ش کنم. طوری که آثارِ ماچ روی قاب‌گوشی هویدا باشد?