خانهاخبار
مشخصات احتمالی Moto Z4 موتورولا با اسم رمز Odin

مشخصات احتمالی Moto Z4 موتورولا با اسم رمز Odin

گزارش شده که یک گوشی تازه از سری Moto Z و احتمالا با نام تجاری Moto Z4 فعلا با نام رمز Odin در دست توسعه است. این گوشی احتمالا به پردازنده اسنپ‌دراگون 8150 مجهز می‌شود و در نسخه استانداردش 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.
۱۳۹۷/۸/۲۹

خبرگزاری XDA Developers به نقل از یک منبع اگاه که نخواسته نامش فاش شود گزارش کرده که موتورولا در حال توسعه یک گوشی هوشمند سطح بالا با اسم رمز Motorola Odin است. این گوشی قرار است از نسل تازه پردازنده‌های موبایلی کوالکام اسنپ‌دراگون 8150 قدرت بگیرد و در نسخه استانداردش 4 گیگابایت رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. علاوه بر این شایعه شده است که پرچمدار مذکور به طور پیش فرض از سیستم عامل تازه اندروید 9.0 پای بهره می‌برد و از موتو مادهای سازنده مانند اکسسوری 5G هم پشتیبانی می‌کند. ممکن است در این گوشی سطح بالای تازه شاهد تعبیه مودم X50 که امکان ارتباط پرسرعت 5G ار میسر می‌سازد هم باشیم.

image

پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 8150 (جانشین اسنپ‌دراگون 845) با ساختار 7 نانومتری توسعه می‌یابد و دارای واحد پردازش اختصاصی هوش مصنوعی به نام NPU است. این منبع همچنین مدعی شده که موتورولا نوعی حسگر مخصوص اثرانگشت زیر صفحه نمایش را در دست توسعه دارد اما هنوز مشخص نیست که این تکنولوژی در Odin که ممکن است تحت عنوان Moto Z4 معرفی شوند هم به کار گرفته شود یا خیر.

وقتی سری Moto Z در سال 2016 رسما معرفی شد، سازنده اعلام کرد که سه نسل آینده دیگر هم از آن را با پشتیبانی از موتومادها عرضه خواهد کرد. اگر Odin واقعا اسم رمز گوشی هوشمندی به نام Moto Z4 باشد، بدین ترتیب این گوشی نسل چهارم گوشی‌های سری Moto Z با پشتیبانی از اکسسوری‌های پرکاربرد موتو ماد خواهد بود. موتورولا امسال Moto Z3 را با یک موتو ماد پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G عرضه کرد. البته این موتو ماد تنها روی اپراتور ورایزون فعال بود و همان طور که می‌دانید، امکان استفاده و اتصال به شبکه 5G در حال حاضر بسیار محدود است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین

۱۳۹۷/۸/۳۰
موتو واقعا گوشی بسیار عالی و باکیفیتی هستش.
البته بنده HTC رو با هیچی عوض نمیکنم

rafa

۱۳۹۷/۸/۲۹
32گیگ ؟؟؟؟ ???