خانهاخبار
رنگ‌های احتمالی پرچمداران گلکسی اف و اس 10 سامسونگ فاش شد

رنگ‌های احتمالی پرچمداران گلکسی اف و اس 10 سامسونگ فاش شد

پرچمداران گلکسی اس 10 و گلکسی اف تازه‌ترین پرچمدارانی هستند که سامسونگ قصد دارد در نیمه اول سال 2019 روانه بازار کند. تازه‌ترین گزارش مرتبط با این پرچمداران به رنگ‌های نهایی آن‌ها اشاره می‌کند.
۱۳۹۷/۸/۲۹

سه ماهه ابتدایی سال 2019 دوره پر مشغله‌ای برای سامسونگ خواهد بود. این غول تکنولوژی در نظر دارد چندین گوشی هوشمند سطح بالا را ازجمله اولین گوشی هوشمند منعطفش و سری پرچمداران گلکسی اس 10 با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G معرفی و روانه بازار کند.

اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران تمایل دارید که به مشخصات فنی این محصولات جالب پیش از معرفی رسمی دسترسی پیدا کنید، خبر خوشی برایتان داریم. گزارش مرتبط تازه‌ای درباره این محصولات منتشر شده و اطلاعات تازه‌ای را درباره رنگ‌های نسخه‌ها مختلف پرچمداران گلکسی اس 10 و گلکسی اف در اختیارمان قرار داده است.

image

براساس منابع خبرگزاری معتبر SamMobile گوشی هوشمند گلکسی اس 10 ابتدا تنها در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، زرد و نوعی طرح گرادیان عرضه می‌شود. گلکسی اف هم ظاهرا قرار است در دو نسخه مشکی و نقره‌ای به بازار راه یابد. سفید، مشکی و نقره‌ای همواره رنگ‌های استانداردی بوده‌اند اما سبز و زرد در میان گوشی‌های برند سامسونگ چندان رایج نیستند.

نمای نهایی رنگ‌های مشکی، سفید و سبز به عنوان تم رابط کاربری تازه OneUI در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ به نمایش درآمدند. از طرفی در این تم نشانه‌ای از زرد در One UI دیده نشد اما دو رنگ اشاره شده دیگر صورتی و آبی بودند. همچنین شایان ذکر است که سامسونگ معمولا بیش از 3 یا 4 رنگ معمول امتحان شده را در بازارهای غربی عرضه نمی‌کند. هرچند که این غول تکنولوژی همچنین دستی در ارائه نسخه‌هایی در رنگ‌های جذاب هم دارد. این روند معمولا به عنوان بخشی از استراتژی و روند پس از عرضه توسط سامسونگ به اجرا درمی‌آید و عموما در بازارهای محدودی انجام می‌شود. بدین ترتیب ممکن است که خانواده گلکسی اس 10 در همه این رنگ‌های مذکور در دسترس کاربران قرار گیرد.

این گزارش تازه همچنین دارای اطلاعاتی درباره حسگر اثرانگشت پیشرفته درون پنل نمایش است که انتظار می‌رود خانواده گلکسی اس 10 پرچمدار از آن بهره ببرند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، احتمالا سه مدل از خانواده گلکسی اس 10 در سال آینده معرفی خواهد شد. گلکسی اس 10 لایت صفحه نمایش 5.8 اینچی تخت دارد و ارزان‌قیمت‌ترین مدل خانواده است. دو مدل سطح بالای دیگر گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس هستند که به پنل‌های نمایش بزرگ‌تر با طراحی خمیده مجهز می‌شوند. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در جهت کاهش هزینه‌های ساخت مدل گلکسی اس 10 لایت را به حسگر اثرانگشت در کناره بدنه مجهز کند و بدین ترتیب تکنولوژی حسگر اثرانگشت اولتراسونیک تنها زیر پنل نمایش دو مدل سطح بالای دیگر موجود خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۲۹
رنگ زرد، کلاً در افکارعمومی صورتِ خوشی نداره☺
هر کی ببینه میگه جایزه‌ ایرانسله