خانهاخبار
تور کیش از تهران و پنج دلیل که نباید آن را از دست داد

تور کیش از تهران و پنج دلیل که نباید آن را از دست داد

تور کیش و انتخاب آن از شهر تهران مزیتی همچون انتخاب ایرلاین مورد نظر گردشگر را به همراه دارد. این در حالی است که برای خرید بلیط هواپیما از شهری دیگر تنوع ایرلاین ها بسیار کمتر می باشد و به همین نسبت رقابت برای جذب سرنشین کمتر می شود.
۱۳۹۷/۸/۳۰

تور کیش ، مقصدی جذاب برای سفر در تمام ماههای سال می باشد. سالانه جمعیت زیادی برای گذراندن اوقاتی خوش راهی جزیره کیش می شوند و به دور از های و هوی شهری شلوغ چند روزی را با آرامش سپری می کنند.

تور کیش از تهران محبوبیت دو چندانی دارد البته تمام این استقبال مربوط به جمعیت شهر تهران نبوده و دلایلی همچون موقعیت جغرافیایی و سیاسی و بودجه شهری باعث شده که سفر از مبداء تهران به کیش و بسیاری از کشورها و شهرهای دیگر ارزانتر تمام شود.

ایرلاین های متنوع

تور کیش و انتخاب آن از شهر تهران مزیتی همچون انتخاب ایرلاین مورد نظر گردشگر را به همراه دارد. این در حالی است که برای خرید بلیط هواپیما از شهری دیگر تنوع ایرلاین ها بسیار کمتر می باشد و به همین نسبت رقابت برای جذب سرنشین کمتر می شود. اما در شهری شلوغ همچون تهران تور کیش ، پر طرفدار  بوده و ایرلاین های زیادی برای جابجایی گردشگران در این مبداء در حال فعالیت و رقابت می باشند

image

هتل های ارزانتر

تور کیش از تهران حتی می تواند گاهی برای اقامت در هتل به نفع گردشگر تمام شود. به دلیل آمار بالای گردشگرانی که از تهران به جزیره کیش سفر میکنند، اغلب آژانس های مسافرتی اتاق های زیادی را در هتل های پر طرفدار خریداری یا اجاره میکنند تا مسافرانشان را در ایام شلوغ راضی نمایند. از این رو گاهی قیمت این اتاق ها با مبلغی کمتر از چیزی که هتل ارائه میکنند، به گردشگر ارائه می شود.

image

محیطی آرام

تور کیش از تهران بهترین فرصت برای استراحت در محیطی خلوت و آرام و به دور از ترافیک شهری می باشد. این مقصد گردشگری از تهران بسیار محبوب شهروندان تهرانی بوده و به دلیل پروازهای چارتری که اغلب در روزهای پایانی قیمتی کمتر دارند، مورد توجه جوانان واقع شده است. در واقع آنها می توانند با هزینه ای اندک آخر هفته ای رویایی را در کشورشان تجربه کنند.

image

تابستانی شاد در زمستان

تور کیش از تهران آن هم در فصل زمستان جذابیتی دو چندان داشته و برای افرادی که از سرما گریزان هستند، نعمت بزرگی محسوب می شود. تصور اینکه صبحی زود در سرمای زمستان زیر برف و باران صدای تیرک تیرک دندانهایتان به گوش برسد و برای فرار از آن ساعتی بعد در نقطه مقابل و جزیره کیش با آستین کوتاه در شهر جولان بدهید، بسیار دلپذیر است.

image

تفریحات آبی امن

تور کیش از تهران و یا هر شهر دیگری موجبات تفریحات آبی مهیج و امن را فراهم میکند. آنقدر که سالانه از تلفات تفریحات آبی دریای شمال ایران گزارش به گوش می رسد از ریای جنوب و جزیره کیش تلفات و مرگ و میر گزارش نشده است. در واقع اقیانوس گرمسیری آرام جزیره کیش با حضور کادری مجرب به گردشگر این اطمینان را می دهد که اوقات خوشی را پری خواهد کرد.

تور کیش از تهران بیشترین مسافر را بین سایر مقاصد داخلی کشور داشته و البته بعد از این تور، تور مشهد نیز جای آن را گرفته است.

تور کیش از تهران علاوه بر جابجایی گردشگران داخلی در کشور سالانه توریست های زیادی را از پایتخت ایران به نقطه ای شبیه به جزایر قناری در دنیا جابجا می کند. دیدن جزایری زیبا همچون هرمزگان، خارک، هندورابی و آبهای سبز آبی آن در کشوری همچون ایران برای اغلب گردشگران خارجی دشوار به نظر می رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)