خانهاخبار
نتایج تست عمر باتری OnePlus 6T آن را در زمره بهترین‌های ۲۰۱۸ قرار می‌دهد

نتایج تست عمر باتری OnePlus 6T آن را در زمره بهترین‌های ۲۰۱۸ قرار می‌دهد

از معرفی گوشی OnePlus 6T چند هفته‌ای است که می‌گذرد اما این گوشی در این مدت کم به لطف قابلیت‌های منحصربه‌فرد و قیمت مناسبش توانسته محوبیت بسیاری را میان طرفداران به دست آورد.
۱۳۹۷/۸/۲۹

OnePlus 6T نسبت به گوشی OnePlus 6 پیشرفت‌های قابل توجه‌ای را داشته است به طوری که می‌توان آن را جایگزین شایسته‌ای دانست. این دو گوشی از نظر و طراحی مشابه یکدیگر هستند اما با این حال OnePlus 6T دو نوآوری کلیدی را با خود به همراه آورده است؛ اولین تغییر اساسی به اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر این گوشی مربوط می‌شود و دومین قابلیت جدید آن باتری بزرگ‌تر آن است که برای بسیاری از افراد اهمیت فراوانی دارد.

گوشی جدید OnePlus 6T از باتری‌ای با ظرفیت 3700 میلی‌ آمپر بهره می‌برد و در میان گوشی‌هایی که شرکت وان پلاس تولید کرده، این گوشی حجیم‌‌ترین باتری را به خود اختصاص داده است. همچنین باتری این گوشی نسبت به باتری 3400 میلی‌آمپری OnePlus 6 ارتقا قابل توجه‌ای داشته است. بنابراین سوالی که ممکن ذهن کاربران را مشغول کند، این است که این تفاوت در ظرفیت تا چه حد بر روی عمر باتری این گوشی تاثیر خواهد گذاشت؟

برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است به نتایجی که در تست عمر باتری به دست آمده است، نگاهی بیندازیم:

image

OnePlus 6T توانست در این آزمون امتیاز بسیار مناسبی را به دست بیاورد و با 9 ساعت و 52 دقیقه یکی از بهترین پرچمداران سال 2018 در این زمینه است و عملکرد بسیاری مناسبی را نسبت به اکثر آن‌ها بر جای گذاشت. این گوشی با وجود استفاده از صفحه نمایش AMOLED، یکی از بالاترین امتیازات موجود را به ثبت رسانده است.

با توجه به امتیازات کسب شده، OnePlus 6T نسبت به گوشی‌های آیفون 10 اس مکس و گلکسی نوت 9 از جایگاه بهتری برخوردار است و این می‌تواند خبر خوبی برای کاربران و متقاضیان خرید این گوشی باشد.

البته گوشی OnePlus 6T نسبت به دو گوشی عملکردی نسبتا ضعیف‌تری را به ثبت کرده است؛ Huawei Mate 20 ( مدل Pro که متوسط عمر باتری آن بیشتر است، در این تست قرار ندارد) و آیفون 10 آر توانستند در جایگاه بالاتری قرار بگیرند. نکته قابل توجه درباره این دو گوشی به صفحه نمایش LCD آن‌ها مربوط می‌شود.

بخش دیگر این تست باتری را مدت زمان لازم برای شارژ کامل گوشی از 0 تا 100 تشکیل می‌دهد. گوشی OnePlus 6T به همراه شارژر سریع وان‌پلاس و کابل USB-C قرمز رنگ عرضه می‌گردد و بر خلاف محصولات اپل، نیازی به هزینه‌های اضافی در این قسمت نیست.

image

در تست شارژ باتری، ما دوباره شاهد برتری OnePlus 6T هستیم و باتری این گوشی در مدت زمان بسیاری کمی شارژ می‌گردد. این گوشی تنها در عرض 1 ساعت و 25 دقیقه شارژ می‌شود و از این پس دیگر نیازی به شارژ‌های شبانه ندارید زیرا تنها با چند دقیقه شارژ کردن این گوشی، تا ساعت‌ها می‌توانید با آن کار کنید یا حتی با مقداری صرفه‌جویی، تا یک روز کامل دوام خواهد آورد. بنابراین با توجه به نتایجی که OnePlus 6T به دست آورده است، می‌توان اذعان داشت که OnePlus 6T یکی از برترین گوشی‌های سال 2018 در زمینه باتری است و شرکت وان‌پلاس به خوبی توانسته عملکرد باتری این گوشی را بهینه‌سازی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali

۱۳۹۷/۸/۲۹
Lg رو خخخخخخخخخخخخخ

salim

۱۳۹۷/۸/۲۹
پس میت بیست پرو کجاست بعد از میت بیست نسخه پرو توی شارژ نگه داشتن دومه و سریع ترین شارژ شدن دنیا رو داره