خانهاخبار
گلکسی نوت 10 با پنل نمایش 6.6 اینچی در دست توسعه است

گلکسی نوت 10 با پنل نمایش 6.6 اینچی در دست توسعه است

پرچمدار گلکسی نوت 10 نیمه سال 2019 معرفی می‌شود اما اولین گزارش‌های مرتبط با آن ادعا می‌کنند که به صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی با پشتیبانی از 4K مجهز خواهد شد.
۱۳۹۷/۸/۲۸

وقتی HTC HD2 در سال 2009 میلادی با پنل نمایش 4.3 اینچی معرفی شد، بسیاری مدعی شدند که دیگر هیچ گوشی هوشمندی با صفحه نمایش بزرگتر از آن معرفی نخواهد شد. از طرفی تنها چند سال بعد سامسونگ با معرفی گلکسی نوت خود مرز 5 اینچ را هم شکست و گوشی هوشمندی را با پنل نمایش بزرگ 5.3 اینچی روانه بازار کرد. حالا گلکسی نوت 9 اخرین پرچمدار این غول تکنولوژی با پنل نمایش 6.4 اینچی توسعه یافته است و همچنین اپل پرچمدار 2018 خود ار به نام آیفون 10 اس مکس با صفحه نمایش 6.5 اینچی عرضه کرده است. اگر گزارش‌هایی که اخیرا توسط خبرگزاری‌های کره جنوبی منتشر شده‌اند صحت داشته باشند، پنل نمایش در گوشی‌های هوشمند سال آینده بزرگ‌تر از این هم خواهند شد.

image

براساس ادعای یکی از منابع آگاه کره‌ جنوبی که نخواسته است نامش فاش شود، گلکسی نوت 10 سامسونگ سال آینده احتمالا با پنل نمایش 6.6 اینچی 4K معرفی می‌شود. این گوشی ظاهرا با اسم رمز DaVinci در دست توسعه قرار دارد و نسخه مخصوص بازار آمریکای آن از پردازنده موبایلی اسنپ‌دراگون 8150 که کوالکام هنوز آن را معرفی نکرده است، قدرت می‌گیرد. انتظار می‌رود که این گوشی از شبکه ارتباطی پرسرعت و نوین 5G پشتیبانی کند و به دوربین سه گانه اصلی با چینش افقی در پنل پشتی مجهز شود. گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا مانند سایر نسل‌های قبلی در نیمه سال 2019 معرفی می‌شود و از سه ماهه سوم هم در دسترس کاربران و علاقه مندان قرار می‌گیرد.

پنل 6.6 اینچی به نظر بزرگ می‌رسد اما بزرگترین پنل نمایشی نخواهد بود که کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال آینده میلادی عرضه کند. اولین گوشی هوشمند منعطف مجهز به پنل نمایش تاشوی این غول تکنولوژی ملقب به گلکسی اف یا گلکسی فلکس هم قرار است از پنل نمایش بزرگی به اندازه 7.3 اینچی بهره ببرد؛ البته این ابعاد تنها در حالت باز دستگاه میسر می‌شود و پنل نمایش دوم بیرونی آن هم ظاهرا 4.2 اینچی خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آرش

۱۳۹۷/۸/۲۸
چه تقلایی برای موندن تو بازار میکنه سامسونگ