خانهاخبار
انتشار اولین تریلر رسمی بازی ایرانی What happened

انتشار اولین تریلر رسمی بازی ایرانی What happened

استودیوی مستقل Genius Slackers با تهیه کنندگی شرکت بازی سازی Sourena Game Studio بیش از یک سال است که بر روی اولین پروژه تجاری خود به نام What happened کار می‌کند.
۱۳۹۷/۸/۲۸
image

قصه‌ی بازی What happened متفاوت از داستان‌های معمول بازی‌های کامپیوتری است این داستان با موضوعی روان شناختی نگاهی متفاوت به دوران حساس بلوغ و نوجوانی دارد.
داستان بازی حول محور شخصیتی به نام «استایلز» می‌گردد که بعد از مرگ پدرش دچار مشکلات روحی و عاطفی می‌شود و این باعث شده است که خودش را از جامعه کوچکی که در آن زندگی می‌کرده، دور کند. در این میان اتفاقات ناخوشایندی پشت سر هم رخ می‌دهند و استایلز در ادامه‌ی راه، تصمیمات اشتباهی برای زندگی خود می‌گیرد که بزرگ‌ترین اشتباه وی روی آوردن به مواد مخدر است…

image

What happened به ما نشان می‌دهد که چه اتفاقی برای استایلز و نوجوانانی مانند او که به دلایل مختلف دچار افسردگی شدید شده‌اند رخ می‌دهد. سبک داستانی متفاوت از داستان بازی‌های چند سال اخیر می‌تواند نمونه بسیار خوبی از بازی‌هایی باشد که می‌توانند برای آموزش‌های اجتماعی به قشر نوجوان و جوان  در زمینه‌ی سوء مصرف موادمخدر باشد.

هدف طراحان و تیم سازنده‌ی بازی نیز ایجاد فضای مشابه و هیجان انگیز بوده است تا در عین جذاب بودن بتواند جنبه‌های روانشناختی و آسیب شناسی مصرف مواد مخدر و اعتیاد را به مخاطب انتقال دهد.

ایده‌ی اصلی داستان در حدود 3 سال پیش شکل گرفت و  از آن زمان تا کنون تلاش‌ها برای به سرانجام رساندن این پروژه ادمه دارد. انتظار می‌رود که این بازی در نیمه دوم  سال 2019 در سطح جهانی منتشر شود.

این بازی با موتور Unreal Engine 4 تولید می‌شود و با هدف انتشار بین‌المللی بر روی پلت فرم‌های ایکس باکس وان ، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی  در حال تولید است.

از خصوصیات بارز این پروژه می‌توان به کیفیت بالای گرافیک بازی، داستان و خلاقیت‌های درون بازی اشاره کرد که همه در کنار هم نوید یک پروژه موفق و تأثیر گذار را می‌دهند.

image

این پروژه در نمایشگاه‌های اخیر بین‌المللی نظر بسیاری از ناشران بین المللی بازی را به خود جلب کرده است. امیدواریم What happened پس از طی کردن مراحل تولید بتواند موفقیت‌های تجاری خوبی را نصیب بازی سازان ایران کند.

در اینجا می‌توانید اولین تریلر رسمی این بازی جذاب و متفاوت را تماشا کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

mohammad

۱۳۹۷/۸/۲۸
in che bazi hast ke eng zabaneshe :/

ط

۱۳۹۷/۸/۲۸
چرا طرف پلک نمیزنه؟
خیلی مصنوعی ساخته شده
روحی نداره گرافیکش

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۸/۲۸
تو تریلرشم ک زبانش انگلیسیه. احتمالن منو هم زبان پارسی نداشته باشه! دمت گرم ایرانی

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۸/۲۸
ایرانی رو هر کارش کنیم ایرانی بازی در میاره!
" داستان بازی حول محور شخصیتی به نام « استایلز» می‌گردد" مگه ایرانی ها نساختنش؟ خب نام ایرانی می ذاشتی مخ جان