خانهاخبار
تصاویر فاش شده از قاب Nokia 9 PureView دوربین 5 تایی را تأیید می‌کند

تصاویر فاش شده از قاب Nokia 9 PureView دوربین 5 تایی را تأیید می‌کند

مدتهاست شایعه شده که نوکیا یک پرچمدار سطح بالا با دوربین پنج گانه را در دست توسعه دارد. حالا تصاویر قاب محافظ سیلیکونی این گوشی منتسب به Nokia 9 PureView هم منتشر شده است.
۱۳۹۷/۸/۲۸

ماه گذشته تصویری زنده از یک گوشی هوشمند مرموز در فضای وب منتشر شد و آن را از نمای پشتی با دوربین پنج گانه جالب توجه به نمایش گذاشت. پرچمدار Nokia 9 PureView تنها گوشی هوشمندی است که تا به حال در اغلب شایعه‌های مرتبط با آن به احتمال تعبیه دوربین اصلی پنج گانه در پنل پشتی آن اشاره شده است. روز گذشته هم تصاویری رندر شده منتسب به قاب محافظ سیلیکونی این گوشی منتشر شدند. در این تصاویر کاملا تازه هم دوباره شاهد بریدگی‌های پنج گانه دوربین به همراه فلش LED برای پرچمدار سطح بالای آینده نوکیا هستیم. بریدگی کوچک دیگری هم در لبه بالایی این قاب دیده می‌شود که ممکن است تصور کنید به جک هدفون 3.5 میلی متری مربوط می‌شود اما گفته شده است که به میکروفون این دستگاه تعلق دارد.

image

سامسونگ ماه گذشته از یک گوشی به نام Galaxy A9 (2018) به عنوان اولین گوشی هوشمند دنیا با دوربین اصلی چهارگانه پرده برداشت. تنها یک ماه از رونمایی این محصول گذشته است و حالا داریم درباره احتمال معرفی یک پرچمدار با دوربین پنج گانه صحبت می‌کنیم.

کمپانی HMD Global که صاحب امتیاز نوکیا است، در ماه ژوئیه امتیاز برند PureView را از مایکروسافت دوباره خرید. این برند در ابتدا متعلق به کمپانی نوکیا بود اما مایکروسافت آن را در سال 2013 به همراه بخش موبایل و خدمات نوکیا به قیمت 7 میلیارد دلار خریده بود. این برند اولین بار در سال 2012 با گوشی Nokia 808 PureView استفاده شد که یک گوشی مجهز به سیستم عامل سیمبین با دوربین 41 مگا پیکسلی در پنل پشتی و لنز 3 مگا پیکسلی در پنل جلو بود. علاوه بر این حسگرهای اصلی در پنل پشتی بسیاری از گوشی‌های ویندوزی Nokia Lumia هم قبلا با برند PureView معرفی شده بودند. حالا مدت زیادیست که این برند در هیچکدام از گوشی‌ها مورد استفاده قرار نگرفته است و به نظر می‌رسد که HMD این فرصت را حسابی غنیمت شمرده تا Nokia را دوباره با PureView متحد کند.

نوکیا همچنین تیزر تبلیغاتی تازه‌ای منتشر کرده است که از احتمال برگزاری یک رویداد در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) خبر می‌دهد. آیا قرار است که پرچمدار سطح بالای Nokia 9 PureView با دوربین اصلی مجهز به 5 لنز در پنل پشتی در تاریخ مذکور رسما معرفی شود؟ از طرفی ما معتقدیم که اگر قرار باشد HMD از یک گوشی تازه در خلال برگزاری رویداد تازه خود رونمایی کند، این مدل احتمالا Nokia 8.1 خواهد بود. اگر Nokia 9 PureView در این رویداد تازه در خلال ماه سپتامبر معرفی نشود، احتمالا برای معرفی رسمی آن باید تا سال 2019 منتظر بمانیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)