خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای از گوشی Huawei P Smart 2019

اطلاعات تازه‌ای از گوشی Huawei P Smart 2019

هواوی به لطف گوشی‌های میان‌رده‌اش توانسته روند رو به رشدی را تجربه کند. هم‌اکنون با خبر شده‌ایم که مشخصات یکی دیگر از گوشی‌های میان رده این شرکت فاش شده است.
۱۳۹۷/۸/۲۸

هواوی اخیرا گواهی FCC را برای گوشی P Smart 2019 درخواست کرده و اکنون مدارک این موضوع فاش شده است و برخی از مشخصات گوشی مذکور را به نمایش می‌گذارد. مهم‌ترین بخش از این اطلاعات مربوط به باتری گوشی می‌شود که قرار است ظرفیتی 3200 میلی آمپری داشته باشد که نسبت به مدل قدیمی‌تر با باتری 3000 میلی‌آمپری افزایش پیدا کرده است.

برای مسائل مربوط به دریافت گواهی، نام POT-LX3 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی در چهار مدل تولید خواهد شد که از نظر تعداد سیم‌ کارت و حافظه داخلی با یکدیگر متفاوت خواهند بود. مدل‌های تک سیمکارت و دو سیمکارت در دو فضای ذخیره سازی 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهند شد و در همه مدل‌ها حافظه رم 3 گیگابایتی حضور خواهد داشت.

image

برخی از خبرگزاری‌ها میان صفحات مربوط به آزمایشات گوشی اطلاعاتی را پیدا کردند که ابعاد کلی گوشی در آن‌ها درج شده بود. طبق این اطلاعات ابعاد گوشی P Smart 2019 برابر با 155.2x73.4میلیمتر است. به نظر می‌رسد که این گوشی از دوربین دوگانه در قاب پشتی بهره می‌برد و دوربین سلفی آن در درون ناچ قطره‌ای قرار گرفته است و بر خلاف گوشی P Smart فعلی از دوربین دوگانه در بخش جلویی استفاده نمی‌کند.

برای باقی مشخصات باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی منتظر بمانیم یا اینکه در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در رابطه با آن فاش شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امان نوروزی

۱۳۹۷/۱۲/۲
سلام من ازین گوشی استفاده میکنم خیلی خوب ممنون ❤️❤️❤️❤️❤️❤️✌️✌️✌️✌️✌️✌️

soroosh

۱۳۹۷/۸/۲۸
چه فایده.......؟