خانهاخبار
افشای طراحی Moto G7 با دوربین دوگانه و بریدگی حاشیه

افشای طراحی Moto G7 با دوربین دوگانه و بریدگی حاشیه

تصویر رندری مطبوعاتی منتسب به گوشی میان رده تازه موتورولا از سری Moto G روز گذشته منتشر شد. این تصویر Moto G7 را که احتمالا فوریه سال آینده معرفی می‌شود، در دو نمای روبرو و پشتی به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۸/۲۷

تنها 7 ماه از معرفی خانواده Moto G6 زمان می‌گذرد اما این مدت کوتاه هم نتوانسته است لنوو را از تلاش برای توسعه خانواده جانشین آن باز دارد. یک ماه پیش چند تصویر رندری CAD منتسب به گوشی هوشمند Moto G7 در فضای وب منتشر شد و حالا شاهد انتشار تصویر رندری رسمی از این گوشی هستیم که دیگر می‌تواند جزئیات طراحی ظاهری آن را مورد تأیید قرار دهد.

Moto G7 هم مانند Moto G6 با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و فلز توسعه یافته اما نسبت تصویر رایج 18:9 نسل قبلی حالا جای خود را به پنل نمایش کشیده‌تری با بریدگی حاشیه قطره‌ای داده است. این ناچ همچنین با حاشیه‌های بسیار باریک در دو طرف پنل و همچنین حاشیه نواری در قسمت پایین همراه شده که حالا نسبت به گذشته بسیار باریک‌تر شده است و دیگر دکمه خانه هم در آن دیده نمی‌شود. موتورولا حالا راهکار امنیتی خود را در لوگوی برجسته پنل پشتی تعبیه کرده است. این لوگوی کوچک زیر ماژول گرد نامتعارف اما رایج سازنده طراحی شده است. دو لنز در این ماژول دوربین دیده می‌شوند و فلش LED دوگانه هم آن‌ها را همراهی می‌کند.

بریدگی‌های مربوط به بلندگو، پورت ارتباطی USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه پایین بدنه دیده می‌شود. چند میکروفون در لبه بالا تعبیه شده است و دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و دکمه پاور هم در کناره سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند.

image

دو روز پیش شایعه‌ای درباره این گوشی منتشر شد و ادعا کرد که Moto G7 با پردازنده داخلی کوالکام اسنپ‌دراگون 660 معرفی می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی میان رده تازه همچنین از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد و میزان حافظه داخلی در نسخه استاندارد آن هم 64 گیگابایت است. در کنار این موارد انتظار می‌رود که ظرفیت باتری این گوشی مانند نسل حاضر معادل 3000 میلی آمپر ساعت باشد و البته به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 9.0 پای هم مجهز شود.

گفته می‌شود که موتورولا گوشی Moto G7 را در ابتدای سال 2019 رسما معرفی می‌کند. برخی در این باره گزارش کرده‌اند ممکن است در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 که فوریه سال آینده در بارسلونا برگزار می‌شود، شاهد رونمایی از Moto G7 به همراه چند مدل دیگر از همین خانواده باشیم. پیش بینی می‌شود که این مدل‌ها Moto G7 Play، Moto G7 Power و Moto G7 Plus باشند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)