خانهاخبار
پتنت‌های جدید از طراحی احتمالی گلکسی اس 10

پتنت‌های جدید از طراحی احتمالی گلکسی اس 10

تصاویری از پتنت تازه سامسونگ منتشر شده است که طراحی ظاهری گلکسی اس 10 این سازنده را با پنل نمایش Infinity-O و چند قالب کلی متفاوت احتمالی به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۸/۲۶

پس از ماه‌ها انتشار شایعه‌های مختلف حالا دیگر تقریبا مطمئن هستیم که پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ با پنل نمایش تازه Infinity-O که چند روز پیش رسما معرفی شد توسعه می‌یابند. این پنل نمایش بدون حاشیه نواری طراحی شده اما بریدگی بسیار کوچکی به اندازه لنز دوربین سلفی تکی دارد که در گوشه سمت چپ بالای آن قرار گرفته است. روز گذشته تصاویری از پتنتی که سامسونگ اخیرا به ثبت رسانده است منتشر شد. این تصاویر ظاهرا طراحی گلکسی اس 10 را در قالب‌های احتمالی متعدد به نمایش می‌گذارند اما مفهوم کلی پنل Infinity-O در همه آن‌ها دیده می‌شود.

image

کمپانی سازنده در اسناد پتنت پیش رو به 12 نوع طراحی ظاهری متفاوت برای گوشی هوشمندی مرموز اشاره می‌کند که همگی از نوعی پنل نمایش با یک بریدگی سوراخ مانند بهره می‌برند. این بریدگی کوچک در اغلب آن‌ها در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته اما شکل کلی پنل نمایش متفاوت در نظر گرفته شده است. برخی از این پنل‌ها با خمیدگی توسعه یافته‌اند؛ برخی گوشه‌های خمیده دارند و البته برخی دیگر هم کاملا مسطح هستند.

اگر بخواهیم به طراحی مشخصی برای تعبیه در گلکسی اس 10 اشاره کنیم، احتمالا پنل نمایش این مدل ترکیبی از طراحی F و C خواهد بود. این ترکیب به نوعی صفحه نمایش از دو خمیده است که گوشه‌هایی خمیده دارد و همچنین بریدگی گرد کوچکی در آن دیده می‌شود. مدل A هم کمی مشابه این مفهوم است و با پنلی کاملا مسطح و تخت گوشه‌هایی خمیده برایش در نظر گرفته شده است و پیش بینی می‌شود که سامسونگ از آن در توسعه گلکسی اس 10 لایت ارزان قیمت بهره ببرد.

نمای پنل پشتی این پرچمداران در پتنت‌ها به تصویر کشیده نشده است اما بر اساس تازه‌ترین شایعه‌ها ماژول دوربین دوگانه و سه گانه اصلی در این موقعیت با چینش افقی تعبیه می‌شود تا سازنده بتواند باتری بزرگتری را در خانواده گلکسی اس 10 خود تعبیه کند. برخی از این گزارش‌ها اشاره کرده‌اند که بدین ترتیب ممکن است گلکسی اس 10 پلاس از باتری بسیار بزرگی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت قدرت بگیرد. علاوه بر این گفته می‌شود که پرچمداران خانواده گلکسی اس 10 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 8150 / اگزینوس 9820 بهره می‌برند و به طور پیش فرض با اندروید 9.0 پای و رابط کاربری One UI معرفی می‌شوند.

سامسونگ این گوشی‌ها را در ابتدای سال آینده رسما معرفی می‌کند و تا پیش از معرفی پرچمدار فبلت سری نوت هم احتمالا شاهد رونمایی از گلکسی اف یا گلکسی فلکس با پنل نمایش تاشوی منعطف خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali

۱۳۹۷/۸/۲۷
با سلام وخسته نباشید خدمت زحمت کشان سرزمین. Dبهتر است بعد همون سلفی یا نمیدونم چیه گوشی رو زشت کرده باید ی جای دیگه اصلاح بشه ورنگ های جدید دل زیادی از ادم هارو یرده