خانهاخبار
تصویر رندر شده گلکسی اس 10 در طرح گرادیان Ice Blue

تصویر رندر شده گلکسی اس 10 در طرح گرادیان Ice Blue

خانواده گلکسی اس 10 در سه ماهه اول سال 2019 معرفی می‌شوند و شایعه شده است که حداقل یک مدل از این سری در طرح گرادیان روانه بازار خواهد شد. تصویر تازه‌ای منتسب به نسخه گرادیان Ice Blue منتشر شده و این پرچمدار را در رنگ آبی سفید به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۷/۸/۲۵

در ماه‌ها و سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند سازندگان مختلف با توجه به ترندهای روز در طراحی ظاهری توسعه یافته و روانه بازار شده‌اند. استفاده از رویکردهای یکسان در توسعه این محصولات هوشمند باعث شده است تا گوشی‌های همراه سازندگان مختلف از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر به نظر برسند و به همین خاطر استفاده از رنگ‌های چشمگیر و خاص در طراحی این محصولات می‌تواند از عوامل مهم در ایجاد تفاوت میانشان قلمداد شود. پیش از ورود گوشی‌های هوشمند به بازار بیشتر شاهد توسعه گوشی‌های معمولی در رنگ‌های جالب و چشمگیر بودیم. این گوشی‌ها به صفحه کلیدهای فیزیکی مجهز شده بودند و رنگ‌ها می‌توانستند تفاوت معناداری در آن‌ها ایجاد کنند. از طرفی تغییر طراحی ظاهری و آغاز عصر گوشی‌های هوشمند دیگر منجر به حذف صفحه کلیدهای فیزیکی شد و پنل‌های نمایش لمسی بزرگ جانشین این قطعات شدند. گوشی‌های هوشمند از نظر قیمت هم بسیار با گوشی‌های قبلی تفاوت داشتند و دیگر به عنوان کامپیوتر کوچک همراه در جیب کاربران جا خوش کردند. از سال گذشته برخی سازندگان تصمیم گرفتند که طراحی ظاهری محصولات خود را کمی تغییر دهند و از همین جهت به رنگ‌های چشمگیر روی آوردند. این ترند با ورود پرچمدار سطح بالای پی 20 پرو به بازار آغاز شد که هوآوی آن را در رنگ‌هایی با طرح گرادیان توسعه داده بود.

image

از چندی پیش شاهد انتشار شایعه‌ای بودیم که ادعا می‌کرد سامسونگ هم قصد دارد طرح گرادیان را در توسعه پرچمداران خانواده گلکسی اس 10 خود به کار ببرد. متاسفانه هنوز به طور قطع مطمئن نیستیم که آیا این طرح‌های گرادیان تنها محدود به گوشی ارزان قیمت گلکسی اس 10 لایت خواهد بود یا گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس سطح بالا هم از آن بهره می‌برند. متعجب نخواهیم شد اگر سامسونگ هم مانند اپل که آیفون 10 آر ارزان قیمت خود را در رنگ‌های متعدد و جالب روانه بازار کرد، تنها گلکسی اس 10 لایت خود را با پنل پشتی گرادیان معرفی کند.

image

پیش از این هم تصاویر رندری متعددی منتسب به گلکسی اس 10 در رنگ گرادیان منتشر شده است اما حالا تصویر تازه‌تری در این باره منتشر شده است که نمای بهتری را از این احتمال به نمایش می‌گذارد. البته این گوشی گلکسی اس 10 نیست و درواقع یک گلکسی اس 9 در رنگ گرادیان Ice Blue است که سامسونگ قصد دارد آن را روانه بازار چین کند.

براساس اطلاعات UniverseIce که این تصویر را در توییتر خود منتشر کرده است، نسخه Ice Blue از طرح گرادیان آبی به سفید بهره می‌برد. اگر تصویر پیش رو صحت داشته باشد، امیدواریم که طرح گرادیان زیبای آن بتواند با استقبال عمومی کاربران مواجه شود. آیا به نظر شما همین طرح Ice Blue ممکن است یکی از طرح‌های پیشنهادی برای گرادیان در گلکسی اس 10 سال آینده هم باشد؟ در حال حاضر اطلاعات تأیید شده‌ای در این باره منتشر نشده اسات و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه گزارش‌ها و تصاویر دیگری از آن در خلال ماه‌های آینده تا پیش از رونمایی رسمی منتشر می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سورن

۱۳۹۷/۸/۲۵
طراحی جلوش خیلی قشنگه ولی احتمال زیاد مقاومت کمی در برابر ضربه و فشار داره
یعنی اگه همه قلکهای خانواده رو هم بشکنی مثلا بتونی بخریش باید حسابی مواظب باشی
چون اگه از دستت بیفته حتما گوشه برمیداره اگه ضربه محکمی بخورده حتما ترک برمیداره هم صفحه هم دل خریدار.
( البته این حرف و با توجه به دیدن تست مقاومت گوشیها مشابه با این طراحی و با حاشیه ی خیلی کم میگم که همگی با ضربه ناسازگار)
میگی نه بسرچ

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۲۵
اگه به گوریلاگلس6 هم مجهز باشه، دیگه نورِ علی‌نوره?️‍♂️