خانهاخبار
گلکسی اس 10 لایت با حسگر اثرانگشت در کناره بدنه توسعه می‌یابد

گلکسی اس 10 لایت با حسگر اثرانگشت در کناره بدنه توسعه می‌یابد

پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ قرار است ابتدای سال آینده رسما معرفی شوند. ارزان‌ترین مدل این خانواده گلکسی اس 10 لایت نام دارد و گفته می‌شود برخلاف دو مدل پرچمدار دیگر که از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برند، به حسگر فیزیکی اثرانگشت در کناره بدنه مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۸/۲۵

با توجه به حجم شایعه‌ها و گزارش‌های اخیر درباره سری پرچمداران گلکسی اس 1 سامسونگ به نظر می‌رسد که این خانواده سطح بالا از جالب توجه‌ترین گوشی‌های اندرویدی باشند که در خلال سال‌های اخیر معرفی شده‌اند. بخشی عظیمی از این انتظار به احتمال تعبیه پنل نمایش بدون حاشیه و ناچ در این خانواده مربوط می‌شود. اغلب گزارش‌ها معتقد هستند که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 10 را به حسگر اولتراسونیک و دوربین سلفی زیر پنل نمایش مجهز کند هرچند هنوز درباره امکان اول تردیدهایی وجود دارد.

گفته می‌شود که این خانواده شامل حداقل سه مدل گوشی مختلف خواهد بود. گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس احتمالا سطح بالاترین مدل‌های این سری تازه هستند و البته ممکن است طراحی و قابلیت‌ها تاحدودی در مدل سطح پایین‌تر و ارزان‌تر ملقب به گلکسی اس 10 لایت متفاوت در نظر گرفته شود. شایعه شده است که این گوشی احتمالا در ابعاد کمی کوچک‌تر توسعه می‌یابد و به پنل نمایش مسطح مجهز می‌شود. همان‌طور که در گزارش‌های اخیر هم اشاره کردیم، احتمال تعبیه پنل نمایش Infinity-O در این خانواده قوی به نظر می‌رسد.

image

حالا خبر تازه‌تری درباره این خانواده منتشر شده است که مشخصا به ارزان‌ترین نسخه یا همان گلکسی اس 10 لایت اشاره می‌کند. هنوز نام تجاری این مدل رسما مورد تأیید قرار نگرفته است اما گفته می‌شود که برخلاف دو مدل سطح بالای قبلی از حسگر اولتراسونیک زیر پنل نمایش بهره نمی‌برد. درواقع اینگونه گفته می‌شود که گلکسی اس 10 لایت به حسگر فیزیکی اثرانگشت مجهز می‌شود و موقعیت این حسگر هم در کناره بدنه خواهد بود. سامسونگ پیش از این هم یک گوشی دیگر را به نام Galaxy A7 (2018) با حسگر اثرانگشت در کناره بدنه معرفی کرده است و گلکسی اس 10 لایت اولین گوشی هوشمندی نخواهد بود که با این رویکرد در طراحی توسعه می‌یابد.

این شایعه اولین بار توسط بن جسکین که طراح مفهومی مشهوری به شمار می‌رود و در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد. باتوجه به همه شایعه‌ها و گزارش‌هایی که اخیرا درباره گلکسی اس 10 لایت شنیده‌ایم، احتمال تعبیه حسگر فیزیکی اثرانگشت در کناره بدنه آن کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ چراکه سامسونگ در تلاش است هزینه‌های ساخت این گوشی را تا حدامکان پایین بیاورد تا بتواند آن را به قیمت مناسبی به بازار عرضه کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

حبیب

۱۳۹۷/۸/۲۶
خوب که چی؟ فبلت هم اول سامسونگ زد زمانی که میانگین سایز گوشی‌ها 4اینچ بود و ایفون صفحه 3.5اینچی داشت. و حالا کار به جایی رسیده که اگه شرکتی گوشی زیر 5اینچ بزنه همه تعجب میکنن! حتی خود اپل که سایز بزرگ اولین گلکسی نوت رو مسخره میکرد حالا ایفون 6.5 اینچی ساخته!

ali

۱۳۹۷/۸/۲۶
هواوی کی انجام داده؟کدوم مدل بگو تا ما هم بدونیم

محمدرضا

۱۳۹۷/۸/۲۶
کاری که قبلا سونی و هواوی انجام دادن

vida

۱۳۹۷/۸/۲۵
ای کاش پست بود . کناره خیلی بده