خانهاخبار
تماشا کنید: طراحی مفهومی منتسب به گلکسی اف با پنل نمایشگر تاشو

تماشا کنید: طراحی مفهومی منتسب به گلکسی اف با پنل نمایشگر تاشو

ویدیوی مفهومی تازه‌ای منتسب به گلکسی اف سامسونگ با پنل نمایش منعطف منتشر شده است. این ویدیو براساس تصاویر و ویدیوهای دیگری که سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود به نمایش گذاشت طراحی شده است.
۱۳۹۷/۸/۲۶

سامسونگ هفته گذشته در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود از پنل نمایش منعطف تازه‌اش به نام Infinity Flex هم پرده برداشت و به طور مختصر توانایی گوشی منعطف آینده خود را روی صحنه این رویداد اختصاصی به نمایش گذاشت. این پنل نمایش درست از میانه خم می‌شود و کاربر می‌تواند آن را بدون نگرانی از به هم ریختن رابط کاربری یا وضوح تصویر صفحه هزاران بار باز و یا بسته کند. انتظار می‌رود که گوشی هوشمند منعطف گلکسی اف (فلکس) سامسونگ در کنار پرچمداران سه گانه گلکسی اس 10 در سه ماهه اول سال 2019 معرفی شود و از همین پنل نمایش تازه و تاشو هم در توسعه آن بهره گرفته شود.

همان‌طور که اشاره کردیم، سامسونگ در خلال برگزاری رویداد معرفی پنل نمایش تاشوی Infinity Flex خود به طور مختصر گوشی گلکسی اف را آن هم با کمترین جزئیات ممکن به نمایش گذاشت؛ اما همین تصاویر و ویدیوی کوتاه هم ظاهرا برای طراحان خلاق کافی بوده چراکه کانال یوتیوبی Concept Creator حالا ویدیوی مفهومی تازه‌ای را براساس همین اطلاعات طراحی و منتشر کرده است.

image

برجسته‌ترین بخش از این تصاویر سه بعدی در گوشی مفهومی پیش رو دو پنل نمایش مجزای آن است. یک پنل نمایش کوچک با امضای معروف Infinity Display از سامسونگ روی بدنه این گوشی تعبیه شده است و یک دوربین سلفی هم در این بخش علاوه بر پنل نمایش دیده می‌شود. یک لولای انعطاف پذیر خارجی بخش جلو و پشت این گوشی را از هم جدا می‌کند و یک ماژول دوربین اصلی دوگانه هم در پنل پشتی آن خودنمایی می‌کند.

وقتی این گلکسی اف مفهومی کاملا باز می‌شود و بخش داخلی آن به نمایش گذاشته می‌شود، بسیار شبیه به آیپد پرو تازه اپل با آن حاشیه‌های بسیار باریک دیده می‌شود. این پنل نمایش داخلی هم براساس گفته‌ها حدودا 7.3 اینچ است.

این تصاویر مفهومی براساس پروتوتایپی طراحی شده‌اند که سامسونگ آن را در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود در سان فرانسیسکو مختصرا به نمایش گذاشت اما با توجه به تازه‌ترین گزارش‌ها گفته می‌شود که این غول تکنولوژی هنوز تصمیم خود را درباره طراحی گلکسی اف نهایی نکرده و ممکن است آن را تاحدودی تغییر دهد. این گزارش‌ها معتقد هستند که 5 مدل متفاوت برای نهایی کردن طراحی گلکسی اف در دست سامسونگ است. درواقع فعلا نمی‌دانیم که این گوشی از کناره‌ بدنه باز می‌شود یا مانند گوشی‌های تاشو قدیمی از بالا به پایین خم می‌شود.

سامسونگ قرار است حداقل 1 میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند منعطف خود را در سال 2019 تولید و روانه بازار کند. منابع متعدد اشاره کرده‌اند که حداقل قیمت فروش برای نسخه استاندارد این پرچمدار نوین 1800 دلار است و همین قیمت گزاف احتمالا باعث محدودیت در فروش آن خواهد شد. در مقایسه باید به گلکسی نوت 9 سازنده اشاره کنیم که نسخه 512 گیگابایتی‌اش 1250 دلار قیمت دارد و در حال حاضر گران قیمت‌ترین گوشی هوشمندی به شمار می‌رود که سامسونگ تا به حال روانه بازار کرده است. شایعه شده است که گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ علی رغم قیمت بسیار بالای آن از شبکه ارتباطی پرسرعت و تازه 5G پشتیبانی نمی‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۲۶
از پارسال تمامیِ رسانه‌ها می‌گفتن از 5G پشتیبانی می‌کنه
حالا الان میگن دیگه نمی‌کنه?
هِی که به رونمایی‌ش نزدیک میشیم، از قابلیت‌هاش کاسته میشه? می‌ترسم آخری بگن دوربینش هم VGA است