خانهاخبار
احتمال مجهز شدن گلکسی اس 10 به پنل Infinity-O قوت گرفت

احتمال مجهز شدن گلکسی اس 10 به پنل Infinity-O قوت گرفت

پرچمداران گلکسی اس 10 سال آینده معرفی می‌شوkد اما انتشار شایعه‌ها درباره آن‌ها همچنان ادامه دارد. ایوان بلاس در تازه‌ترین پست خود در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده است که این پرچمداران از پنل نمایش Infinity-O بهره می‌برند.
۱۳۹۷/۸/۲۴

حتما تا به حال تصاویر مفهومی منتسب به گلکسی اس 10 سامسونگ را با آن طراحی بدون حاشیه و جالب توجهش در خبرها و ویدیوهای مختلف دیده‌اید. از طرفی در چند روز اخیر شاهد انتشار گزارش‌هایی بودیم که اغلبشان ادعا می‌کردند این پرچمدار سطح بالای تازه به جای طراحی کاملا بدون حاشیه از پنل نمایش Infinity-O که سامسونگ چند روز پیش رسما معرفی کرد بهره می‌برد. این پنل نمایش را هم باید بدون حاشیه دانست چراکه همه حاشیه‌های نواری چهار طرف آن تا حد امکان از بین رفته‌اند اما یک بریدگی گرد و بسیار کوچک برای تعبیه دوربین سلفی در آن قرار گرفته است.

این گزارش تازه توسط هر منبع معمولی ناشناسی منتشر نشده بلکه ایوان بلاس با نام کاربری مشهور و موثق @evleaks آن را تأیید کرده است. ایوان بلاس، افشاگر معروف دنیای مجازی، تقریبا همیشه اخبار معتبری را درباره محصولات هوشمند منتشر کرده است و به همین خاطر معتقدیم که نظر تازه آن درباره گلکسی اس 10 و احتمال استفاده از پنل نمایش Infinity-O در آن حالا قوت بیشتری دارد.

image

حالا دیگر برای سامسونگ کمی دیر شده است تا رویکرد خود را در طراحی گلکسی اس 10 تغییر دهد. علاوه بر این باید توجه داشت که New Infinity یا همان پنل نمایش کاملا بدون حاشیه این سازنده چند روز پیش رسما معرفی شد و تا زمان عرضه گلکسی اس 10 احتمالا برای توسعه نهایی و ورود به بازار واقعی احتمالا آماده نخواهد بود. لنز دوربین سلفی زیر این پنل نمایش تعبیه می‌شود و انتظار می‌رود که از سال 2020 و با پرچمداران گلکسی اس 11 شاهد ورود آن باشیم.

گلکسی اس 10 احتمالا با پنل نمایش Infinity-O معرفی می‌شود و لنز تکی دوربین سلفی‌اش هم درون بریدگی کوچک گردی که دیگر قادر نیستید آن را باه صورت نرم افزاری پنهان کنید، قرار می‌گیرد. هنوز نمی‌دانیم این حاشیه گرد کوچک ملقب به سوراخ حاشیه دقیقا در کدام موقعیت قرار می‌گیرد اما ممکن است در گوشه بالا سمت چپ پنل تعبیه شود. سامسونگ در کنار Infinity-O و New Infinity همچنین دو پنل دیگر را هم به نام‌های Infinity-V و Infinity-U معرفی کرد اما به نظر می‌رسد Infinity-O اولین پنل نمایش در میان این 4 مدل تازه باشد که با گوشی هوشمندی در اوایل سال 2019 رسما معرفی می‌شود.

image

براساس گزارش‌های متعدد و موثق حالا دیگر تقریبا مطمئن هستیم که گلکسی اس 1 با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش از نوع اولتراسونیک معرفی می‌شود و همچنین کوالکام تأمین کننده اصلی این قطعه پیشرفته خواهد بود. این گوشی همچنین از رابط کاربری تازه One UI مبتنی بر اندروید 9.0 پای، دوربین اصلی با لنزهای سه گانه استاندارد، تله فوتو و زاویه باز بهره می‌برد و با توجه به بازار هدفش از پردازنده‌های کوالکام اسنپ‌دراگون 8150 و پردازنده تازه اگزینوس سامسونگ قدرت می‌گیرد.

ایوان بلاس نمی‌تواند سایر شایعه‌های منتسب به گلکسی اس 10 را تأیید کند و البته همچنان چند ماه دیگر تا رونمایی رسمی از این خانواده سه گانه باقی مانده است. از طرفی انتظار می‌رود تا زمان معرفی رسمی شاهد انتشار خبرهای تکمیلی در این باره باشیم و سامسونگ با نزدیک شدن به رویداد انحصاری رونمایی از این گوشی‌های سطح بالا تیزرهای تبلیغاتی متعددی را درباره آن‌ها منتشر کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۲۵
اصلاً بحثِ دیر شدن نیست. سامسونگ همی الانم اراده کنه گلکسی۱۰ را به infinity new مجهز می‌کنه، ولی عمداً این کارو نمی‌کنه، چون می‌خواد که هر سِری یه چیزی توی آستین داشته باشه و مشتری را ذوق‌مرگ کنه