خانهاخبار
تازه‌ترین اطلاعات از دوربین اصلی و باتری گلکسی اس 10

تازه‌ترین اطلاعات از دوربین اصلی و باتری گلکسی اس 10

پرچمدار گلکسی اس 9 سال گذشته با دوربین و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی و با چینش عمودی معرفی شد اما انتظار می‌رود که چینش لنزهای دوربین دوگانه و سه گانه در پرچمداران نسل بعدی آن در خانواده گلکسی اس 10 به طراحی افقی تغییر کند.
۱۳۹۷/۸/۲۳

گلکسی اس 9 سال گذشته با دوربین اصلی که عمودی چینش شده بود رونمایی شد و همین طراحی ظاهری کمک کرد مشکل کاربران قبلی در لمس سهوی لنز دوربین به جای حسگر اثرانگشت از بین برود. علی رغم انتظارها کمپانی سامسونگ چند ماه بعد پرچمدار گلکسی نوت را با دوربین اصلی دوگانه و این بار چینش افقی معرفی کرد. این تغییر در طراحی کمپانی سازنده را قادر ساخت تا باتری بزرگتری را درون فبلت پرچمدار خود تعبیه کند و حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند گلکسی اس 10 هم ممکن است سال آینده با طراحی دوربین دوگانه و سه گانه با چینش افقی روانه بازار شود.

پیش از این انتظار می‌رفت که سامسونگ در توسعه گلکسی اس 10 خود از چینش دوربین در گلکسی اس 9 که نسل قبلی آن است الگو بردارد اما این گزارش تازه با شایعه‌هایی که اخیرا منتسب به گلکسی اس 10 منتشر شده‌اند همخوانی بیشتری دارد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، انتظار می‌رود که ظرفیت باتری در گلکسی اس 10 نسبت به نسل قبلی به طرز چشمگیری افزایش یابد و از 3500 به 4000 میلی آمپر ساعت برسد. این رقم می‌تواند گلکسی اس 10 را به سطح گلکسی نوت 9 برساند اما اگر همچنان قرار باشد که این پرچمدار مانند نسل قبلی به دوربین اصلی با چینش عمودی مجهز شود، تعبیه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در آن تقریبا غیرممکن خواهد شد. گلکسی اس 1 پلاس سطح بالاترین پرچمدار در این سری تازه است و انتظار می‌رود که به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز شود. طبیعتا تعبیه سه لنز در ماژولی درون پنل پشتی مستلزم اشغال فضای بیشتری نسبت به ماژول‌های دوگانه خواهد بود.

image

در کنار این موارد تازه همچنین انتظار می‌رود که پرچمداران سه گانه آینده سامسونگ در سه اندازه متفاوت توسعه یابند و نسبت تصویر به بدنه در دو مدل سطح بالا حداقل 93.4% باشد. براساس خبرهایی که در روزهای گذشته شاهد انتشارشان بودیم، سامسونگ قادر خواهد بود به کمک استفاده از پنل‌ نمایش Infinity-O که چند روز پیش در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان رسما معرفی کرد، به این نسبت نمایش جالب توجه دست یابد. Infinity-O از حاشیه‌های بسیار باریک متقارن که می‌توان آن‌ها را تقریبا نامرئی قلمداد کرد در سرتاسر محیط صفحه نمایش بهره می‌برد و یک بریدگی بسیار کوچک گرد شبیه سوراخ در گوشه‌ای از آن طراحی شده است تا لنز دوربین سلفی در آن تعبیه شود.

این پرچمداران سطح بالا از پردازنده تازه و سطح بالای اگزینوس سامسونگ که هفته آینده معرفی می‌شود قدرت می‌گیرند اما نسخه‌های مخصوص بازارهای آمریکا و کره جنوبی مانند روال سال‌های گذشته به پردازنده پرچمدار کوالکام که اسنپ‌دراگون 8150 است مجهز می‌شوند. علاوه بر این انتظار می‌رود که همه نسخه‌ها به طور پیش فرض از اندروید 9.0 پای و رابط کاربری تازه سامسونگ به نام One UI بهره ببرند. علاوه بر سه مدل گلکسی اس 10 لایت، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس گفته می‌شود که ممکن است همچنین شاهد رونمایی از یک نسخه گلکسی اس 10 پلاس با پشتیبانی از شبکه ارتباطی پرسرعت 5G باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)