خانهاخبار
برنامه سامسونگ برای تولید گلکسی اس 10 لایت با نمایشگر Infinity-O

برنامه سامسونگ برای تولید گلکسی اس 10 لایت با نمایشگر Infinity-O

گلکسی اس 10 لایت ارزان‌ترین پرچمدار سال آینده سامسونگ است که باتوجه به تازه‌ترین گزارش‌ها به پنل نمایش تخت با طراحی Infinity-O مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۸/۲۳

سامسونگ پیش از این هم نسخه لایت از پرچمداران خود را معرفی کرده است اما انتظار می‌رود که ارزان‌ترین عضو از گلکسی اس 10 آینده درواقع اولین نسخه لایتی باشد که به عملکرد و مشخصاتی در سطح پرچمداران خانواده مذکور مجهز می‌شود اما به قیمت کمتری به بازار راه می‌یابد. روز گذشته گزارش تازه‌ای درباره این گوشی مرموز منتشر شد و اطلاعات تازه‌تری را درباره آن افشا کرد.

براساس این گزارش تازه، نسخه لایت و ارزان قیمت گلکسی اس 10 سال آینده مانند گلکسی اس 1 استاندارد و گلکسی اس 10 پلاس به پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپ‌دراگون 8150 مجهز می‌شود. این گوشی همچنین در دو نسخه با حافظه رم 4 و 6 گیگابایت توسعه می‌یابد و حافظه داخلی استاندارد برای هرکدام از این نسخه‌ها معادل 64 گیگابایت خواهد بود.  البته گفته می‌شود که سطح بالاتری نسخه از این گوشی ارزان قیمت 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما علاقه مندان برای تهیه آن باید هزینه بیشتری را در مقایسه با سایر نسخه‌ها پرداخت کنند.

image

از نظر طراحی ظاهری هم انتظار می‌رود که گوشی گلکسی اس 10 با پنل نمایش تخت با مدل تازه Infinity O معرفی شود. این طراحی با فریمی فلزی و حسگر اثرانگشت فیزیکی در کناره بدنه همراه می‌شود و دوربین اصلی دوگانه احتمالا با چینش افقی در پنل پشتی آن قرار می‌گیرد. پیش از این انتظار می‌رفت که گلکسی اس 10 لایت با دوربین اصلی تکی معرفی شود اما تازه‌ترین گزارش مرتبط به دوربین اصلی دوگانه برای آن اشاره دارد.

گفته می‌شود که سامسونگ در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 بارسلونا که در ماه فوریه برگزار می‌شود، از گلکسی اس 10 لایت در کنار گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس پرده برمی‌دارد. پیش بینی می‌شود که عرضه این مدل‌ها از ماه مارس آغاز شود و همچنین قیمت نسخه‌های مختلف گلکسی اس 10 لایت هم از 650 تا 750 دلار باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Morteza

۱۳۹۷/۸/۲۴
یکی دو سالی میشه که نصف گزارش ها تون برگرفته از تخیل و حرف مردم.منظورم بیشتر کارکنان جی اس ام اون لذتی که چندسال پیش از بازدید وب سایت جی اس ام داشتم الان ندارم ،همش از شاید و گفتن الان گزارش میبینم

علی

۱۳۹۷/۸/۲۳
البته حداکثر 20درصد از S10ها از تراشه کوالکام استفاده میکنند(بازار چین و آمریکای شمالی) و بیش از 80درصد S10 های تولید شده(نسخه جهانی اروپا و آسیا) از اگزینوس بهره خواهند برد. آمریکایی ها و چینی ها در سال 2018 از قابلیت هایی مثل فیلمبرداری 4K 60fps در S9 و Note9 محروم بودند در حالیکه حتی ایرانی ها به لطف اگزینوس از این ویژگی استفاده کردند. به امید آن که تراشه جدید کوالکام هم مثل نسل های قبلی اگزینوس به ویژگی 4k 60fps مجهز بشه هرچند حتی kirin980 هواوی با لیتوگرافی 7 نانومتری هم از این کار عاجز هست ولی اگزینوس 10نانومتری به راحتی این کار را انجام میده.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۲۳
زین پس باید با نسخه‌های ضعیف‌شده مانوس بشیم
چی بودیم و چی شدیم?