خانهاخبار
اطلاعات بیشتر درباره نسل دوم ایر پاد اپل

اطلاعات بیشتر درباره نسل دوم ایر پاد اپل

به احتمال زیاد در همین سال 2018، باید شاهد معرفی و عرضه ایرپادهای نسل دوم اپل باشیم. ویژگی‌های جدید، لوازم جانبی و قیمت‌های جدید نیز از جمله اطلاعات تازه‌ای است که منتشر شده است.
۱۳۹۷/۸/۲۲

به دنبال گزارش‌های متعدد درباره وجود جفت جدیدی از ایر پادهای اپل، Bluetooth SIG به تازگی گواهی این دستگاه را تایید کرده است. معمولا چنین گواهینامه‌هایی نشان از معرفی محصول جدیدی در آینده دارند و به ادعای یکی از رسانه‌های صنعت تکنولوژی، به زودی باید منتظر ایر پاد جدید اپل باشیم.

با وجود ظاهر نشدن ایر پاد 2 در هیچ‌یک از رویدادهای پاییزه اپل، یکی از فعالان رسانه‌ای Ice Universe ادعا می‌کند قطعا باید همین امسال شاهد معرفی سخت‌افزار موسیقایی اپل باشیم. این فرد تاریخ دقیقی را اعلام کرده است، اما براساس اطلاعات موجود به احتمال زیاد باید اعلامیه اپل (اگر در کار باشد!) در اواخر این ماه به دست ما برسد. به علاوه، بخاطر نزدیک‌شدن به فصل فروش تعطیلات، احتمالا غول کوپرتینویی قصد دارد تا از مزیت‌های فروش در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری استفاده کند.

براساس گزارش‌های اخیر، آن‌چه از نسل دوم هدفون‌های اپل انتظار می‌رود، دست‌نخوردن کامل طراحی خارجی و ضد آب آن است. همچنین، با ارایه یک تراشه صوتی جدید، باید شاهد عمر باتری بهینه‌تر و قابلیت‌های جامع و کامل سیری باشیم. لوازم جانبی صوتی و محفظه جدید شارژ بی‌سیم نیز از محصولاتی است که انتظار می‌رود بطور جداگانه به فروش برسد. به این ترتیب، افراد می‌توانند هردو ایر پاد و کیف آن را با قرار‌دادن روی یک شارژر مناسب، شارژ کنند.

در این لحظه، هنوز مشخص نیست آیا ایرپادهای جدید در کنار نسخه قبلی خود به فروش می‌رسند، یا بطور کلی جایگزین آن‌ها می‌شوند. همچنین با توجه به روند افزایش قیمت محصولات اپل، احتمالا قیمت نسل دوم ایر پاد از نسل قبلی بیشتر خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)