خانهاخبار
درآمد روزانه پورشه چقدر است؟

درآمد روزانه پورشه چقدر است؟

پورشه یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های فعال در تولید خودروهای اسپرت است. در این مطلب میانگین درآمد روزانه این شرکت آلمانی را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۷/۸/۲۲

پورشه یکی از بهترین شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان محسوب می‌شود. این کمپانی آلمانی دارای تاریخچه‌ای غنی، محصولات جذاب و مهندسی قوی است. از نظر ارزش و اعتبار در میان علاقه‌مندان به صنعت خودرو، می‌توان برند پورشه را با برند فراری یکسان دانست، با این تفاوت که رقیب ایتالیایی آن تنها در زمینه تولید خودروهای سوپراسپرت فعالیت دارد. پورشه علاوه بر تولید خودروهای اسپرت و سوپراسپرت، چندین خودروی SUV نیز روانه بازار کرده است.

پورشه به علت اعتبار خود و همچنین دانش مهندسی بالا، درآمد مناسبی را به حساب بانکی سهامداران خود واریز می‌کند. این کمپانی آلمانی در سال 2017 درآمدی برابر با 4.82 میلیارد دلار داشته که البته از این مبلغ مالیات کم نشده است. به تازگی CNBC گزارش مالی پورشه را مورد بررسی قرار داده و به نتایج جالبی دست پیدا کرده است. بر اساس این گزارش، درآمد پورشه برابر با 153 دلار در هر ثانیه است. اگر این مبلغ را برای دقیقه، ساعت، روز و هفته محاسبه کنیم به ترتیب به مبالغ 9,176، 550,595، 13.2 میلیون و 92.8 میلیون دلار می‌رسیم.

image

بر اساس گزارش CNBC، شرکت پورشه در سال 2017 در هر 6 ثانیه سودی برابر با 917 دلار را تجربه کرده که البته پس از اعمال مالیات مقدار آن کاهش پیدا می‌کند. برای مقایسه بد نیست به میانگین درآمد هفتگی کارگران در سه ماهه سوم سال جاری میلادی در ایالات متحده آمریکا اشاره کنیم. میانگین درآمد این افراد در بازه زمانی ذکر شده برابر با 887 دلار بوده است. پورشه علاوه بر خودروهای اسپرت، در تولید خودروهای سدان و همچنین SUV مهارت بالایی دارد.

image

پورشه محصولات متنوعی با قیمت‌های مختلف را در بازار به فروش می‌رساند. ارزان‌ترین محصول این شرکت آلمانی پورشه 718 کایمن بوده که با قیمت پایه 56,900 دلار به فروش می‌رسد. در حال حاضر گران‌ترین محصول رسمی این شرکت، پورشه 911 GT2 RS است که قیمت پایه‌ای برابر با 300 هزار دلار دارد. انتظار می‌رود درآمد پورشه در سال جاری میلادی در مقایسه با سال 2017 افزایش پیدا کند. سال آینده میلادی این کمپانی اولین خودروی تمام برقی خود را روانه بازار می‌کند.

image

پورشه تایکان سال آینده در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پس از عرضه این محصول، شاهد شروع فروش نمونه تجاری خودروی مفهومی پورشه Mission E Cross Turismo خواهیم بود. پورشه همراه با روند بازار تغییراتی را در محصولات آینده خود ایجاد می‌کند؛ با این حال این شرکت آلمانی محبوب در تمام شرایط قادر به کسب درآمد بالایی برای سهامداران خود است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)