خانهاخبار
ظرفیت حافظه گوشی‌های گلکسی ام سامسونگ فاش شد

ظرفیت حافظه گوشی‌های گلکسی ام سامسونگ فاش شد

سامسونگ قصد دارد استراتژی محصول خود را از سال آینده تغییر دهد و روند تولید برخی سری‌های خود را لغو کند. گفته می‌شود Galaxy M سری جایگزین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ خواهد شد. تازه‌ترین گزارش‌ها به توسعه حداقل دو مدل از این سری و ظرفیت حافظه داخلیشان اشاره دارند.
۱۳۹۷/۸/۲۱

روزهای گذشته گزارشی منتشر شد و از احتمال معرفی سری تازه Galaxy M در میان گوشی‌های هوشمند سامسونگ خبر داد. حالا خبرگزاری Sammobile ادعا می‌کند که در این باره تحقیقات عمیقی به اجرا درآورده و این نتیجه رسیده است که حداقل دو گوشی جدید از سری مذکور به زودی معرفی می‌شوند. انتظار می‌رود که سری Galaxy M درواقع به نوعی گردآورنده همه گوشی‌های ارزان قیمت فعلی سامسونگ باشد. گزارش شده است که این غول تکنولوژی قصد دارد تولید سری‌های میان رده و سطح پایین Galaxy J، Galaxy On و Galaxy C را در آینده لغو کند و حالا شایعه‌ای درباره گوشی‌های سری تازه Galaxy M منتشر شده است که به کانفیگ و ظرفیت حافظه آن‌ها اشاره می‌کند.

image

پیش از هر چیز باید بگوییم که هنوز اطلاعاتی درباره نام نهایی و تجاری این محصولات نداریم و نمی‌دانیم سامسونگ قرار است آن‌ها را تحت چه عناوینی معرفی کند. این گوشی‌ها ظاهرا با شناسه‌های SM-M205F و SM-M35F در توسعه قرار دارند و بر اساس گزارشی که پیش تر در ارتباط با آن‌ها منتشر شده است پیش بینی می‌شود که تحت عنوان M20 و M30 معرفی شوند اما همچنان در این باره مطمئن نیستیم. ظاهرا سامسونگ گوشی‌های متعددی را در این سطح از بازار در دست توسعه دارد و همچنین انتظار می‌رود که سال آینده گوشی‌های میان رده دیگری هم از سری Galaxy A را با پسوند دو رقمی معرفی کند. از طرفی ممکن است اسامی نهایی گوشی‌ها از شناسه‌هایشان متفاوت در نظر گرفته شود. به همین خاطر بهتر است فعلا منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه خبرهای تازه‌تری در این باره منتشر می‌شود.

علاوه بر شناسه‌های این گوشی‌ها و اسامی احتمالی‌شان همچنین به حافظه داخلی پیش فرض 32 و 64 گیگابایتی برای SM-M205F اشاره شده است. گوشی SM-M305F هم احتمالا در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی معرفی خواهد شد. همچنین اشاره شده است که هر دو مدل به درگاه دوگانه سیم کارت مجهز می‌شوند چراکه این قابلیت در سطح گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت بازار بسیار محبوب است. البته انتظار می‌رود که نسخه تک سیم کارت آن‌ها هم به برخی از بازارها راه یابد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)