خانهاخبار
Galaxy A7 2018 وارد بازار ایران شد

Galaxy A7 2018 وارد بازار ایران شد

گلکسی ای 7 2018 میان‌رده‌ای جذاب از سامسونگ است که به مدت کمی بعد از معرفی‌اش در بازار ایران موجود شده است.
۱۳۹۷/۸/۲۰

سامسونگ به تازگی گوشی‌های میان رده خودش را در مراسمی در مالزی معرفی کرد. Galaxy A7 2018 یکی از این میان رده‌ها بود که در این مراسم معرفی و در مورد ویژگی‌های آن صحبت شد. 

مدت زیادی از معرفی این محصول جدید نمی‌گذرد و اکنون وارد بازار ایران شده است. گلکسی ای 7 2018 میان رده‌ای است که از شیشه و فلز ساخته شده و رنگ‌های جذابی از جمله مشکی، طلایی، صورتی و آبی برایش در نظر گرفته شده است. 

مهمترین مشخصه A7 2018 حضور 3 لنز در قاب پشتی آن است که به صورت زیرهم قرار گرفته‌اند. اولین لنز سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و برای عکاسی با زاویه دید زیاد به کار می رود. لنز دوم مجهز به سنسور 5 مگاپیکسلی است و برای تشخیص عمق استفاده می‌شود و در نهایت لنز سوم سنسور 24 مگاپیکسلی دارد و برای عکاسی معمولی به کار می‌رود در عین حال که با کمک لنز تشخیص عمق برای عکاسی بوکه می‌توانید با آن عکس‌های پرتره جذابی تهیه کنید.

از دیگر مشخصات جذاب این گوشی می‌توان به پردازنده 8 هسته‌ای، حافظه داخلی 128 و 64 گیگابایتی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، باتری 3300 میلی آمپرساعتی و در نهایت صفحه‌نمایش 6 اینچی اشاره کرد.

A7 2018 با بازه قیمتی 5 میلیون تا 5 میلیون و 600 هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

erfan

۱۳۹۸/۳/۲۷
چی میگی بابا ایران اگه میتونست همچین کاری کنه برا خودش گوشی تولید میکرد D:

قن آوری اطلاعات شرکت زیرساخت

۱۳۹۸/۳/۲۲
باسلام خدمت همه . تمامی گوشیهایی که در بازار ایران هست بدلیل تحریمها هیچکدام اصل نبوده و در کشور ثالث مونتاژ و وارد بازار ایران میشود . بدلیل قیمت بالای آن در بازار ایران بخاطر نه تنها افزایش ارز بوده بلکه گمرکی به برای این کالا ها وضع کردند می باشد . مثلا سامسونگ در هر رنجی هیچکدام ساخت کشور کره و اصل نیستند . گوشیهای متفرقه هم تقریبا وضعیت اینچنینی دارد . قطعات آن در هندوستان و چین . مالزی . سنگاپور جمع شده و از طریق بازارهای ثانویه وارد ایران میشوند . شارژرهای آنان هم اصل خود گوشها نیستند و وقتی وارد ایران میشود با شارژرهای برند ایرانی و با مارک سامسونگ ارائه میگردد و شاررژرهای اصلی آنان که درنوع خود هم اصل نیستن بصورت آزاد دربازار بقیمت بالا فروخته میشود . علت ناهمخوانی سیستمهای یک گوشی و هنگ کردنها و عیبهای دیگر بدلیل همخوان نبودن قطعاتی است که در یک جا متمرکز تولید نمیگردد . درنتیجه در داخل کشور بدنیال گوشیهای اصل کره نگردید .

سها علی زاده

۱۳۹۸/۱/۱۶
من این گوشی و خریدم راضیم ازش دوربینش که اصلای جای هیچ بحثی نداره خیلی وبه با باتریش یکمی مشکل داشتم که مچند کار انجام دادم اونم حل شد به دلیل اینکه از دو سیمکارت فعال استفاده میکردم و گزینه سیو پاور باتری و نزده بودم یکمی زود شارژ خالی میکرد ولی الان مشکلی نداره پیشنهاد میکنم حتما بگیرید یه گوشی خوش دست و زیبا

احمد

۱۳۹۸/۱/۸
سامسونگه را بردار مطمئن باش خیلی از اون بهتره

احمد

۱۳۹۸/۱/۸
اره داداش همش اصله
اینا هم مونتاژ چین داره هم ویتنام هم هند
هرکسی هم گفت نمیدونم هند فایده نداره ویتنام بخرم
همش چرته .من تو عمده فروشی گوشی کار میکنم هیچ فرقی ندارن
بجز شارژر هاشون ک یا 2 پین هست یا 3 پین و طراحی جعبه شون
از لحاظ کارای و عملکرد هیچ فرقی ندارند