خانهاخبار
پنل جلویی LG Q9 در اولین رندرهای مطبوعاتی لو رفت!

پنل جلویی LG Q9 در اولین رندرهای مطبوعاتی لو رفت!

فعالیت ال‌جی در زمینه گوشی‌های هوشمند مدت‌هاست که با ضرر روبرو بوده و ال‌جی قصد دارد با عرضه گوشی‌های میان‌رده این روند را تغییر دهد.
۱۳۹۷/۸/۲۰

در ابتدا ماه دسامبر بود که اخباری مبنی بر یک گوشی هوشمند جدید از شرکت الجی با نام LG Q9 منتشر شد اما از موقع تا کنون همه چیز آرام مانده و جزئیات بیشتری در این رابطه با این گوشی به بیرون درز پیدا نکرده است. اما اکنون اطلاعات تازه‌ای فاش شده که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای قصد عرضه گوشی جدیدی را دارد. تصویر لو رفته جدید، ناچ و صفحه نمایش بلندی را همراه با کلیدهای کناری گوشی به نمایش می‌گذارد.

اگر نگاهی به این رندر جدید بیندازید، متوجه خواهید شد که LG Q9 شباهت بسیاری به گوشی LG G7 دارد. این موضوع می‌تواند دو معنای متفاوت داشته باشد؛ فرضیه اول این است که الجی قصد دارد اولین گوشی سری Q را با صفحه نمایش مجهز به ناچ تولید کند که از نظر ظاهر به سری G شباهت خواهد داشت یا اینکه منبع خبری که این تصویری را منتشر نموده در امر گردآوری اطلاعات مذکور اشتباه کرده است.

بر اساس گمانه‌زنی‌های صورت گرفته، سایز صفحه نمایش این گوشی 6.1 اینچ خواهد بود و نسبت ابعاد تصویر آن 19:9 در نظر گرفته شده است، همچنین در قاب پشتی از یک اسکنر اثر انگشت بهره می‌برد. طبق شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده‌اند؛ گوشی مذکور به پردازنده Snapdragon 660 مجهز خواهد شد و در کنار آن حافظه رم 4 گیگابایتی قرار می‌گیرد. این گوشی در دو حافظه 32 و 64 گیگابایتی تولید خواهد شد. الجی تاکنون گوشی‌ای را همراه با اندروید پای عرضه نکرده است و به نظر نمی‌رسد که LG Q9 با این نسخه از اندروید روانه بازار گردد. قیمت این گوشی تا زمان معرفی نامشخص باقی خواهد ماند اما با توجه به قرارگیری آن در دسته گوشی‌های میان‌رده و قیمت گوشی‌های پیشین سری Q، می‌توان اینچنین تصور کرد که قیمت این گوشی کمتر از 400 دلار در نظر گرفته خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)