خانهاخبار
نسخه جدید بازی فیفا برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر شد

نسخه جدید بازی فیفا برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر شد

بازی فیفا یکی از محبوب‌ترین عناوین فوتبالی در تمامی پلتفرم‌ها است و توانسته طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کند. هم‌اکنون باخبر شده‌ایم که نسخه جدید این عنوان برای سیستم‌عامل‌های موبایل منتشر شده است
۱۳۹۷/۸/۱۸

شرکت EA به تازگی یکی از محبوب‌ترین عناوین ورزشی خود، یعنی فیفا را به‌روز کرده است؛ این بازی ویژگی‌های جالب بسیاری را با خود به همراه آورده و در بسیاری از بخش‌های بهینه شده است. فصل جدید بازی فیفا هم‌اکنون برای دستگاه‌های اندرویدی و آی‌اواس در دسترس است و قابلیتی جدید به نام Chemistry در آن قرار دارد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا تیم‌هایی از باشگاه، لیگ، کشور یا رویدادهای یکسان ایجاد کنند.

ویژگی Chemistry یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های بازی فیفا بر روی کنسول‌ها محسوب می‌شود اما از تاریخ 7 نوامبر، این ویژگی برای گوشی‌های هوشمند نیز در دسترس قرار گرفته است. زمانی که حالت Chemistry میان بازیکنان مثبت باشد، شما در زمان حمله شانس‌های بهتری بر روی دروازه ایجاد خواهید کرد.

علاوه بر این قابلیت، بازی فیفا برای گوشی‌های هوشمند حالت مولتی‌پلیر سرعتی را با خود به همراه آورده است که بسیاری از طرفداران فیفا پیش‌تر آن را تقاضا کرده بودند. شما همچنین می‌توانید در بخش‌های آماتور و حرفه‌ای، از حالت تمرینی مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش مهارت‌هایتان در زمین بازی استفاده کنید.

تغییرات مهمی نیز در ساختار بازی صورت گرفته است که می‌توان به موتور گرافیکی جدید به منظور افزایش کیفیت بصری بازی، هوش مصنوعی جدید، تطابق بازیکن‌ها، نحوه دویدن بازیکن‌ها و شادی‌های پس از گل اشاره کرد. همچنین EA بخش VIP‌ جدیدی را به بازی اضافه کرده است که به اعضای آن امتیازات و برتر‌ی‌های خاصی تعلق می‌گیرد.

به یاد داشته باشید که بازی فیفا موبایل باید به صورت مداوم به اینترنت متصل شود و با اینکه بازی مذکور را می‌توان به صورت رایگان برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس دریافت کرد اما برای انجام روان این بازی نیاز به استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای است.

image
 
image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۸/۱۹
هر کسی که ۵ دقیقه هم مطلب راجع به این موضوع خونده باشه میدونه که تیم ها از یک فیفا به فیفای بعد قابل انتقال نیستن. بهتره به جای جمله خبر طور “کسانی که چندین ماه وقت صرف تیم خود کرده اند شوکه شده اند”بگی نمیدونستم تیم ها پاک میشن

احسان

۱۳۹۷/۸/۱۸
در نسخه جدید تمام تیم ها پاک شده و باید از ابتدا شروع به تیم سازی کنیم و این برای کسانی که چندین ماه وقت صرف ارتقا تیم خود کرده اند یک شوک بوده
همچنین گیم پلی بازی به طرز عجیبی افت کرده و کیفیت قبلی را ندارد
اگر در استور گوگل سری به نظرات بزنید شکایات زیادی را می بینید

لاله

۱۳۹۷/۸/۱۸
لعنت به این کشور که هیچی براش مجاز نیست

سعید

۱۳۹۷/۸/۱۸
اقا اینو گوگل پلی میگه
This item isnot available in your country
چطوری میتونیم دانلودکنیم؟