خانهاخبار
نتایج بنچمارک iPad Pro 2018؛ رکوردشکنی در زمینه گرافیک

نتایج بنچمارک iPad Pro 2018؛ رکوردشکنی در زمینه گرافیک

ای‌پد پروهای جدید در رویداد ویژه‌ اپل معرفی شدند. این محصولات با سخت‌افزار خود از پس تمام بازی‌های موجود در اپ استور بر خواهند آمد و نتایج بنچمارک‌های جدید گواه آن است.
۱۳۹۷/۸/۱۸

امتیازاتی که آ‌ی‌پد پروهای 2018 در بنچمارک Geekbench کسب کرده‌اند، به طور قطع قدرت بی‌نظیر پردازنده این دستگاه‌ها را به نمایش می‌گذارند. در این زمینه هیچ یک از گوشی‌های هوشمند یا حتی لپ‌تاپ‌ها توان رقابت با این محصولات را ندارند اما اکنون بسیاری از علاقه‌مندان منتظر هستند تا عملکرد کلی این دستگاه را بر روی بنچمارک AnTuTu مشاهده کنند.

اکنون نتایج بنچمارک آی‌پد پروهای 2018 بر روی‌ AnTuTu منتشر شده است و ظاهرا این محصولات اولین دستگاه‌هایی از سیستم‌عامل آی‌او‌اس هستند که توانسته‌اند از مرز 500000 در این بنچمارک رد کنند. این عملکرد فوق‌العاده به لطف پردازشگر گرافیکی جدید A12X آی‌پد پروها صورت پذیرفته است.

در واقع، بیش از نیمی از این امتیاز ثبت شده به پردازشگر گرافیکی این دستگاه‌ها ربط دارد. این موضوع نشان می‌دهد که پردازشگر گرافیکی ساخت اپل بهترین همراه شما هنگام انجام بازی‌های ویدئویی، ویرایش تصویر و ویدئو و کارهای گرافیکی خواهد بود.

در حال حاضر، بالاترین رتبه‌های کسب شده توسط دستگاه‌های اندرویدی به گوشی‌های هواوی اختصاص دارد، این گوشی‌های با استفاده از پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 توانسته‌اند امتیازی بیش از 300000 را به دست بیاورند. پردازنده ای‌پد پروهای 2018 نیز از نوع 7 نانومتری است اما به نظر می‌رسد که سرعت کلاک هسته‌های آن توسط اپل طوری تنظیم شده تا چنین قدرت بی‌نظیری را ارائه کنند.

علاوه بر این، بنا بر ادعای متخصصان بنچمارک AnTuTu، تفاوت چندانی میان نسخه‌های پایه آی‌پد پروهای 2018 با نسخه 1 ترابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی آن‌ها وجود ندارد. در هر حال، این تبلت‌ها بسیاری از قدرت خود را مدیون پردازشگر گرافیکی اپل هستند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۸/۱۹
باز فن آماتور حبابی میاد میگه اینا الکیه میت 20 پرو این تبلت رو شکست میده خخخخخخخخ