خانهاخبار
پاسخ سامسونگ به پرسش‌های متداول درباره گوشی منعطف Galaxy F

پاسخ سامسونگ به پرسش‌های متداول درباره گوشی منعطف Galaxy F

سامسونگ در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود به برخی پرسش‌ها درباره گوشی منعطفش پاسخ داده است. این سازنده می‌گوید در تلاش است تا Galaxy F را به قیمت منطقی روانه بازار کند اما نمی‌تواند تاریخ دقیقی برای عرضه‌اش مشخص کند.
۱۳۹۷/۸/۱۸

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ از روز گذشته در سان فرانسیسکو رسما آغاز شد و این سازنده قصد دارد که در خلال روزهای مختلف برگزاری این رویداد رسمی به تشریح برخی اطلاعات درباره اولین گوشی هوشمند منعطف خود بپردازد. این غول تکنولوژی امروز در خلال کنفرانس توسعه دهندگان در کنار توضیح وضوح تصویر در پنل نمایش نوین Infinity Flex همچنین مختصرا به جزئیاتی درباره قیمت و تاریخ نهایی عرضه گوشی منعطف خود در سال 2019 اشاره کرد.

در ابتدا می‌خواهیم اطلاعات مربوط به پنل نمایش‌های این گوشی را با شما در میان بگذاریم. Cover Display نام پنل نمایش کوچک 4.58 اینچی این گوشی است که روی بدنه تعبیه می‌شود و در حالت بسته می‌توانید از آن بهره ببرید. همان‌طور که پیش از این هم شایعه شده بود، نسبت نمایش در پنل بیرونی 21:9 است. پنل نمایش اصلی درونی دستگاه 7.3 اینچی است و از نسبت رایج 4:3 پشتیبانی می‌کند. این ترکیب بسیار عالی به نظر می‌رسد و گوشی جالب توجهی در ابعاد 5 اینچ را به وجود می‌آورد که امروز هیچ مشابهی با صفحه نمایش 7.3 اینچی برای آن در دنیا وجود ندارد. وضوح تصویر در این پنل‌ها چندان سطح بالا نیست اما با توجه به تراکم پیکسلی 420ppi قادر خواهید بود امور روزمره خود را به خوبی به کمکش انجام دهید.

image

تراکم پیکسلی مذکور همچنین نشان می‌دهد که مصرف انرژی باتری در این گوشی به مراتب کمتر از سایر پرچمداران موجود سامسونگ خواهد بود؛ چراکه آن‌ها از وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کنند و دوام باتری‌شان هم به این خاطر کمتر است. سخنگوی سامسونگ در خلال ارائه توضیحات همچنین در پاسخ به پرسش حاضرین درباره دوام باتری گوشی منعطف سامسونگ اعلام کرد که این سازنده در تلاش است تا گوشی منعطف خود را به باتری توانمندی در حد و اندازه پرچمداران فعلی از سری‌های نوت و اس مجهز کند. از طرفی این گوشی قرار است دو پنل نمایش مجزا داشته باشد. یک پنل Infinity Flex 7.3 اینچی درون بدنه تعبیه می‌شود و پنل نمایش کوچک خارجی هم از نوع OLED خوادهد بود. این موضوع ممکن است باعث افزایش سطح انرژی توسط دستگاه شود اما یکی از تمهیداتی که سامسونگ برای جلوگیری از این موضوع اندیشیده است غیرفعال کردن پنل نمایش خارجی در حالت فعال شدن پنل وسیع داخلی به نظر می‌رسد.

سخنگوی سامسونگ همچنین درباره پرسش‌های مداوم درباره قیمت و تاریخ اصلی اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد گوشی منعطف خود را با قیمت منطقی روانه بازار کند اما نمی‌تواند تاریخ معرفی و عرضه دقیقی را برای آن به تأیید برساند. درواقع این گوشی ممکن است در نمایشگاه CES ژانویه یا MWC فوریه معرفی شود یا اصلا رونمایی نهایی از آن به تاریخ دیگری تا اواخر سال 2019 به تأخیر بیفتد.

image

گوشی منعطف سامسونگ زمانی که سازنده آماده باشد در سال آینده میلادی روانه بازار می‌شود. هنوز درباره قیمت عرضه این محصول تصمیم نهایی اخذ نشده است اما در تلاش هستیم این رقم تا حد امکان منطقی به نظر برسد.

حدس می‌زنیم که هزینه تمام شده تولید Infinity Flex 7.3 اینچی برای سامسونگ زیاد باشد. علاوه بر این پنل نمایش 4 اینچی دوم از جنس OLED را هم در نظر بگیرید. پرچمدار منعطف سامسونگ قرار است به پردازنده سطح بالای 7 نانومتری مجهز شود، رم بالایی داشته باشد، احتمالا از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کند، دوربین دوگانه سطح بالا در آن تعبیه شود و در آخر از نوآوری پیشرفته در طراحی باتری بهره ببرد تا بتواند به خوبی خم شود. توسعه گوشی مذکور به همراه این ویژگی‌ها به خوبی نشان می‌دهد که محصول گران قیمتی خواهد بود و حداقل 1500 دلار هم برای نسخه استاندارد قیمت خواهد داشت. همچنین ممکن است سامسونگ گوشی منعطف خود را در سطح بالاترین نسخه‌اش به قیمت 2000 دلار به بازار معرفی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۱۸
هر خبری که ازش درز می‌‌کنه بیشتر مشتاقم می‌کنه..
افسوس به حالِ اونایی که از دنیا رفتند و گلکسیF را ندیدند?